ALTINI ÇİZDİKLERİM

04 Eylül 2024

 














8 yorum:

  1. mantığımız duygularımıza rehberlik etsiiin :)

    YanıtlaSil
  2. Öfke konusundaki alıntıya katılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Budala olmadan da mutlu olabiliriz ya (: ve duygular kesinlikle navigasyonumuz olmalı(: hepsi birbirinden güzeldi emeğiniz ve paylaşımınız için teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Yine çok çeşitli ve içleri dolu konularda bir gezinti yaptık. Kaleminize ve emeğinize sağlıklar dilerim. Oksijen'i okumaya devam ettiğiniz paylaşımlarınızdan anlaşılıyor. Finlerin "SUSİ"ne hayran kaldım. Finler zaten her durumları ile bizleri kendilerine imrendiren bir ülke konumunda. Biraz da bizler şu mutlu olmanın yollarını araştırsak da uygulasak ne vardı!..
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susiyi galiba ben uyguluyorum:)) doğayı ve hayvanları seviyorum, kendimi de okumaya adadım:)))
      Selamlar size

      Sil