HOŞGELDİN EYLÜL....

01 Eylül 2024

 

 
Sabahattin Ali’nin dediği gibi 
“Çayı, 
Kitapları, 
Eylül'ü, 
Maviyi, 
Denizi Seviyorum. 
Ve tüm adaletsiz insanlardan eşit derecede uzak duruyorum.”
 
 
" Biraz daha gecikse sanki hiç gelmeyecekmiş gibi. 
 Tam zamanında, ucu ucuna, nefes nefese, haber yetiştirmek uğruna toprağa düşen ulaklar gibi. 
 Haberi var; 
Eylül geldi. " #Eylül yağmuruyla geldi 
 
 
Çiftlik temalı park modam:))
 

Sergiyi kurduktan sonra çay molası ve ardından biraz gazeteye göz atma...
 




Bazı molalar....
Kışlık hazırlıkları son gaz devam ediyor....
 

 Bu da ufak bir çarşı molası, artık eskisi gibi çarşıya fazla gitmiyorum, evde olmak tercihim oluyor...
 
Hepinize güzel bir hafta diliyorum..... 

18 yorum:

  1. Sanki bir terazi Burcu’nun cümlelerini okuyor gibiyim bazen böyle paylaşımlarda sanki bir ben görüyorum😌benim tarzım sevdiğim şeylerde hep öyledir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah maalesef Terazi burcu değilim, zevklerimizin uyuşmasına sevindim.

      Sil
    2. Olsun canım kardeşim gönüller aynı şeyi seviyorsa demek ki oda olabilecek bir şey zaten lafın gelişi öyle dedim hani beğendiğim için paylaşımlarını☺️

      Sil
  2. ah evet yağmur gelsin sıcak ve nem bitsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün de yağdı deep, hava kışa doğru dönüyor artık...

      Sil
  3. selam güzel foto ve yazılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün bir twit vardı. Onlarda eylül bizde eylül diye. Yurtdışındaki yaşlı bir çift geziyordu, bizde domates kaynatma. Doğru aslında. Çok güzel bir ay olmasına karşın genelde kış hazırlıkları ile geçen çok yoğun bir ay eylül (yoruldum mu ne)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorgunluk bilmeyiz diyelim, dünden bu yana 27 kilo biber kaynadı kavanozlandı. Bizde de Eylül aynı nedense...
      O resmi bende gördüm...

      Sil
  5. Eylül hep bir yağmurla gelir , çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dün de yağdı mis gibi yağmur kokusu vardı...

      Sil
  6. Eylül ayını sabırsızlıkla bekleyenlerdendim. Malum çok sıcak ve kavurucu bir yaz geçirdik. Yağışlı havalar henüz buraya uğramadı. Sabahattin Ali’nin sözü çok hoşuma gitti, defterime not alıyorum. Huzurlu, sağlıklı bir hafta diliyorum ben de.

    YanıtlaSil
  7. Salçalı ekmek çocukken ne çok severdim (: Sabahattin Ali okumayalı çok oldu tekrar okuyacağım alıntı için teşekkürler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malum salça yapma ayındayız:)) Keyifli okumalar

      Sil
  8. Merhabalar.
    Gücüm yettiğince adaletsiz insanlardan ben de uzak olmaya gayret ediyorum. Dünyanın mutluluğunu bozan ve yine dünyanın mutluluğuna engel olanlar kim diye bir soru sorulmuş olsa, benim cevabım: "adaletsiz insanlar" olacaktır.
    Çok güzel paylaşımlardı. Teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil