AĞUSTOS AY DÖKÜMÜ

31 Ağustos 2021

 

 
SEVİYORUM 
 
Eylül en güzel ay geldi...
Yılbaşı senenin başı olarak baz alınsa da hepimiz içten içe biliyoruz ki, yeni bir dönemin başlangıç tarihi Eylül’dür. Eylül muhteşem dönüşlerin zamanıdır. Yeni kararlar alınır; fakat bu kararlar yılbaşında alınanlar gibi gerçekleştirilemez olmazlar. Eylül işleri gerçekleştirmenin, kararları uygulamanın ayıdır.
 
YİYORUM 

Benim için üzüm zamanı, Şarköy bağlarından gelen üzümler evimizi şenlendirmeye başladılar


İÇİYORUM

Bol bol kahve, akşamları yemekten sonra ailemle birlikte çay keyfi,bol muhabbet ve bol bol su...


HİSSEDİYORUM

Akrabalık değerinin kıymetini daha fazla hissediyorum. Düzgün akrabalara sahipseniz kıymetini bilin..


YAPIYORUM

 Bugün 15 kilo domates geldi, biber geldi yarın menemenciyim...



DÜŞÜNÜYORUM

Virüsün Delta dan daha öldürücü bir varyantı çıkmış Güney Afrika'da. İsmi de C.1.2. imiş. Allah sonumuzu hayır etsin ne olacak bu halimiz?????????????
 



HAYAL EDİYORUM

Sağlık, sıhhat, mutluluk, bereket....
 

 
DİNLİYORUM
 
 







11 yorum:

  1. Eylül geldi çattı ablacım ben de seviniyorum çok :)
    Çok seviyorum senin bu tür yayınlarını her yayınına yorum yapmsam da mutlaka okuyorum.
    Sevgiler gönderiyor kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol sevgiciğim, bende seni okuyorum güzelim.
      Sevgiler,

      Sil
  2. menemen zamanı geldi mi yaaa :) hava sıcak daha :) büyük kırmızı ve siyah üzümler çok güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erik domates zamanı şimdi, onlarda menemenlik ve ilaçlı domates yapımı için mükemmel.

      Sil
  3. Kışlıklar doldurmaya başlıyor artık mutfakları, menemen de çok bi güzel oluyor. Annem de yaptı bol bol bu sene. Kolay gelsin şimdiden.

    Corona için tüm alfabeleri ve rakamları kullanacaklar gibi görünüyor.Bu hal inandırıcılığı alıp götürecek sonunda. Dediğiniz gibi , Allah(c.c) sonumuzu hayreylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. menemen olmadan olmaz, sağol afiyetle yesin herkes yaptıklarını. Sorma şimdi de Mu varyantından bahsetmeye başladılar.

      Sil
  4. Eylül güzel bir aydır, telaşlıdır ama bir o kadar da hüzünlüdür. Senin de dediğin gibi sarı yaz dır Eylül...

    YanıtlaSil
  5. Hayatım kaymış ne güzel bir şarkı :))

    Hayal ettiğin gibi bir ay olsun Özlemcim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim arkadaşım.
      Hepimizin hayalleri gerçek olsun.

      Sil
  6. Bizde de kaynadı domatesler, yapıldı tarhanalar :)

    YanıtlaSil