SİZİ BİLEREK ÜZEN, YORAN İNSANLARLA, İLETİŞİMİDE KESMENİZ ÖMRÜ UZATIR (DR. NOWZARADAN)

23 Ağustos 2021

 

 
Herkese merhabalar...
Cuma gününden bu yana evdeyiz. Hastanede iken mesaj atan geçmiş olsun diyen, hal hatır soran arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Biz kendi şehrimizde değil, bize 45 dakika mesafede olan Çorlu'daki  özel bir hastane idik. 8 gün tedavi gördük, bol bol antibiyotik, serum, pansuman, güleryüz, ilgi görüp evimize döndük, bir 10 gün sonra kontrolümüz var. 
Doktorumuz Genel Cerrah Okay bey sağolsun, bizimle bayağı bir ilgilendi. Dahiliye doktoru, enfeksiyon doktoru, ortopedi doktorlarının da ilgilenmelerini sağladı. Hepsi ortak bir tedavi yöntemi izlediler, şeker ve enfeksiyon değerleri düşürüldü, ayaktaki yaradan alınan akıntı tahlile gönderildi ve ona göre bir antibiyotik uygulandı, çok şükür akıntımızda kesildi.
Kendisinin isteği üzerine buradaki doktorumuzu da değiştirdik, tavsiye ettiği doktorun kontrolüne girdik şu anda.
 

 8 gün içinde en çok özlediğim şey fincanda kahve içmekti, karton bardak ne yazık ki o tadı vermedi...
 

Hastaneden taburcu olduğumuz gün reçetemizi buradaki eczanemize telefon açarak bildirdim sağolsun
ilaçları biz yolda iken eve kadar getirdiler . Eve girdiğimizde ise hemen çarşıya indim, almam gereken steril gazlı bez, file, ve baticon vardı onları aldım. Bu arada parkıma girdim, hepsi beni merak etmişler yok olunca, Arzu abla, Mahmut ağbi hayırdır dediler, anlattım geçmiş olsun dediler. Hemen ajda çayım suyum geldi, ardından birde Arzu abla sade kahve yaptı, dünyalar varmış dedim:)))
 

Manava bir iki şey almak için girdim, Bilgin hemen elime bir hediye paketi tutuşturdu, bunu Zeynep sana bıraktı dedi, sağolsun dedim, parkta paketi açtığımda içinden bu kitap çıktı. Sağolsun ablasının kitap düşkünü olduğunu biliyor, güzel bir hediye tercihi yapmış. Bu aldığım hayatımda 2. kitap hediyesi idi. 
İlkini müdürüm hediye etmişti yanılmıyorsam yılbaşı idi. Kitabın ismide LİMİT SİZSİNİZ idi. Bir kişisel gelişim kitabı idi. Gülümsemiştim:)) ben ve arkadaşlar bir proje çalışmasında başarı sağlamıştık,bu benim için bir sıçrama idi:)) Bu çevremde pek hoş karşılanmamıştı, sen kimsin ya, kenara çekil, istifa et diyenler oldu:)) Sanki bu kitabı oku, fazla sınırlarını aşma diyor gibisinden düşünmüştüm. Oysa ben bir sıçrama yapsamda, fabrikama döndüğümde yerimi gayet iyi biliyordum, bir beklentim yoktu zaten tahsil olarakta bir beklenti içine girmem olanaksızdı. Nihayetinde tahsile önem veren bir şirkette çalışıyordum, ben de 2 yıllık bir mezun olarak bir beklentiye sahip değildim. Sadece bazı şeyleri başarmaktan zevk alan bir insandım.
 

 Hastanede iken toplam 9 kitap okudum, bunun 3 tanesini evden götürmüştüm geri kalanı hastane kütüphanesinden idi. Benim götürdüğüm kitaplarıda oradaki kütüphaneye bırakaraktan eve geldim. İlk işim dergi okumak oldu.
 
 
Bunlarda hastanede iken sahafıma ayırttığım kitaplar. Bu gün pazara gittim, alışveriş yaptım, evde ağbime öğlen yemeği yedirdim ve tekrar çıktım ve sahafa gidip ayırttığım kitapları aldım. Sahafım
https://www.instagram.com/bizimsahafevi/
takip edebilirsiniz, hikayelerde eline geçen son kitapları paylaşıyor.
 

 Hastanede iken sıkıntı yaptım herhalde, dudaklarımın kenarlarında uçuk çıktı. Ağbimin göz damlasını da evde unutmuşuk, hemşireler yardımcı oldu, eczaneden istedik göz damlasını getirdiler. Ucuk ilacı söylemeyi unuttum. Egzamam da azdı. Ertesi gün kahve alıp hastane kapısına çıktığımda eczane gördüm, hemen uçuk ilacı ve nemlendirici aldım. Nuxe adlı üründe dikkatimi çekti, gözenek sıkılaştırıcısına ihtiyacım vardı onu da aldım. Kullanıyorum ve çok memnun kaldım. 
 

Kağıt ip aldım, elimde 2 renk daha var. Çantacıda gördüğüm bir modeli yapacağım...


yazıyı hazırlarken dinlediğim BLUES
 

26 yorum:

  1. Evinize hoş geldiniz. Tedavinin işe yaramısına çok sevindim. Ama ağabeyin evde de çok dikkatli olmalı. Bu şeker hastalığı ile oyun olmuyor. Geçti geçti.

    Gerçekten de karton bardaktan hiç keyif alınmıyor. Sırf o yüzden yanıma çay aldıysam üşenmeyip cam bardaklarımı da taşıyorum.

    İplerden ne güzel bir şey yapacaksındır sen şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Handan Şu an ayak pansumanlarını ben yapıyorum. Yemek olayına da dikkat etmesi lazım. Hastane yemeği pişirmeye başladım ona az yağ var, tuz ve salça yok. Porsiyonları biraz daha küçülttük. Yarın da benim fabrikadaki hekimin nöroloji uzmanı ve kendine ait tıp merkezi var ona gideceğim, dozajı az olan bir sakinleştirici alacağım çünkü şekerinin büyük etkisi sinirden geliyor. Zaten hastalığın başlangıcı da sinirsel bir olaydan oldu. Onu da kontrol altına alması lazım.
      Bir daha gidersem eğer yatılı bende fincanımı götüreceğim.
      İplerden çanta öreceğim kısmetse yaz geçti ama olsun...
      Sevgiler,

      Sil
  2. Tekrar geçmiş olsun. Hastanede bayağı vakit geçirmişsiniz. Dönünce merak edenleriniz de olmuş ne güzel. Beni soracak bir kişi bile yok burada eşim ve ailesi saymazsam. :)
    Kitaplar güzel ve ilginç görünüyor. Merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de arayan soran mutlaka olur güzelim.
      Sevgiler,

      Sil
  3. Ohh maşallah, haberler güzel. Gelmiş geçmiş olsun, bir daha hiç olmasın. Evinizin bol bol tadını çıkarın artık ve ferah kahvelerin olsun. Evde kendi yaptığım kahveyi ben de hep özlerim. İncecik cam fincanda olmalı:)
    İyi okumalar dilerim, ayrıca iplerin rengine harika. Çok güzel bir çanta çıkacak, kesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şey böyle güzel geçsin zeugmacığım. Bir daha gidersem fincanımı yanımda götüreceğim.İpler ile umarım güzel şeyler ortaya çıkar,
      Sevgiler,

      Sil
  4. Merhabalar.
    Ağabeyinizin hastanede gördüğü tedavinin faydası olduğuna çok sevindim doğrusu. Oğlum ve eşim de diyabet. Diyabetli bir hastayı tedavi etmek için çekilen sıkıntıları iyi bilirim. Çok büyük geçmiş olsun efendim. İnşAllah ağabeyiniz en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çor zor ve sıkıntılı bir süreç. Herkese sağlık diliyorum,
      Sevgiler,

      Sil
  5. Hoşgeldiniz Ablam çok geçmiş olsun Rabbim Şifalar versin inşallah 🤲 sevgiler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Özlemim, Allah herkese şifa versin.
      Sevgiler,

      Sil
  6. Geçmiş olsun dilerim bundan sonraki süreç daha da iyi ve ölümlü sonuçlar verir.
    Karton bardak karton pipet çok saçma geliyor bana da neden bir fincan atmadın çantanın içine ablam💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bilseydim koyardım çantaya ama bilemedim. Geçmiş olsun dileğin için sağol Sevgiciğim,

      Sil
  7. Eve dönüş! Şükür.. Çok geçmiş olsun, hep iyiye gitsin inşallah..
    Bu arada sardunyanın fulyası aman yarabbi yahu ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun, sardunyanın sarı rengi bile varmış ama elimizde yok.

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun. Ne güzel abinizle ilgileniyorsunuz düşkünsünüz ona. Biz hiç görüşmüyoruz kardeşlerle. Çanta bitince görmek isterim. renkler çok güzel. Hülya

    YanıtlaSil
  9. Gelişmeler çok sevindirici, ne güzel, sağlıklar çoğalsın:) Ama senin evin küçüğü olarak hiç düşünmeden, hızla ortaya koyduğun sorun odaklı çaban ve iş bitiriciliğin şahane; hep alkışlık, hep takdirlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hep bu şekilde ilerler sağlığımız, farklı şeylere yol açmaz. Evin tek kızı olunca böyle oluyor.

      Sil
  10. Geçmiş olsun...porselen fincan ve cam çay bardağı kırmızı çizgim:Pkağıt ipi bir kere gördüm çok sevdim çantayı paylaş muhakkak,ben de çok istiyorum o ipler ile bir şeyler yapmayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun, ben bilemedim böyle olacağını kantinde porselenler sadece dokltorlara gidiyormuş bizlere karton bardak düştü.Umarım ortaya güzel bir şey çıkar.

      Sil
  11. Tekrar geçmiş olsun, kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Evinize hoş geldiniz. Tedavinin işe yaramısına çok sevindim.

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun canım, şifalar diliyorum. Nuxe çok güzel markadır. Yalnız 8 günde baya iyi kitap okumuşsun. Tebrikler ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun. Nuxe bende beğendim. Evet hastanede olunca devamlı serum takılı idi ağbimde aralarda lavabo için mola verdi sadece. Bende başında oturunca okudum gitti.

      Sil