DİYELİM Kİ.....

10 Ağustos 2021

 

 
Diyelim ki,
Biz öldük, siz kaldınız.
Diyelim ki,
Kurudu ormanlar, nehirler, yuvalarında kuşlar.
Diyelim ki,
Ateş olup küller üfürdünüz memlekete.
Baktınız,
Kalmamış yakacak tek bir ağaç,
Sönmeyen ocak,
Akacak tek damla gözyaşı.
Sonra..?
Geçip ortasına ölümün düğün mü kuracaksınız..?
Diyelim ki kurdunuz,
Külden ağaçlar,
Uçmayan kuşlar,
Ağıtlar,
Bu ziftli yaslar sarmışken toprağı
mutlu mu olacaksınız..?

Bize nasip bunca kalp ağrısından
size tatlı huzurlar kalır mı dersiniz..?
YAZIK..!!!
Davaya ibadet diye diye, toprağına ihanet edensiniz.
Lakin unutmaz toprak..!!!
Bakın göreceksiniz..
Yakan,
Yıkan,
Bozan,
Ölüm saçan ellerinizden ayırmayın gözünüzü.
Onlar boğacak sizi.
Yavaş ve acı içinde kesilecek nefesiniz,
henüz gelmeden eceliniz.😡
 
Nazım Hikmet
 

 Parkımın yeni fincanlarını nasıl buldunuz ben pek bir beğendim...
 

Tarkan çalıyordu parkta unuttum şu an şarkısını...
Sonra bu şarkı çalmaya başladı..



Bu da güzel bir parçaydı...
 
Sonra kalktım parktan hesabı ödemek için kasaya gittim. Yıllardır oraya takılırım bir Mahmut ağbimiz var, geçenlerde evde sohbet oldu, meğerse benim doğumuma yardım eden Atike ablamın damadıymış ağbim söyledi. Mahmut ağbi kasada olunca onu sordum selam söyledim kendisine. 
Hemen karşıda yer alan çamaşırcıya gittim ağbime 2 tane  kapri alt aldım. 
 
 

Bunlar bu seneki doğumdan bebekler. Anaları yine doğum yaptı ama bebişler nerde bilmiyorum.
 

 Geçenlerde migrosa gitmiştim. Bilenler bilir ben bira sektöründe çalıştım. Dolayısı ile açacak, şapka, tshirt, bardak vs eşantiyonlarımız olurdu. Ya bayilere verildiğinde bunlardan isterdik, ya da satışçılardan. Elimde son kalan açacak ta işlevini yitirmişti. Buzdolabına magnet gibiydi. Baktım migrosta aynı modelden buldum, hemen bir kaç tane stok yaptım. Niğde gazozunu da çok severiz yazın Bim de satılıyor...


Gecenin 23:00 de haşladığı mısırdan paylaşan komşu candır. Allah kabul etsin, ölmüşlerine gitsin...




Daha önceki yıllarda takı yapıyordum, yine yap dediler yine başladım, bu seferki amacım satış yapmak ve satışın %50 sini bir derneğin öğrenci burs hesabına bağışlamak. Umarım satış olur, tamamen amatörce yaptıklarım...
Üstteki elde örme üzerine örme çiçek ve boncuk ile süsleme...
Alttaki ise kum boncuklar ile tek tek yapılan bir takı tekniği...
 
Kendime yeni bir instagram hesabı açtım
Burada olacak takılarım, el işlerim...
birde dükkan açtım oraya da ekleyeceğim

Bu arada göz doktoruna gitmem lazım boncuk iğnesine hayalet ipi zor geçirdim:))


Perşembe günü kısmetse Çorluya gidiyoruz, Bizim şehirde ne genel cerrah kalmış ne de plastik cerrah, orada bulduk doktor, ağbimin ayağı şiş şekerden dolayı, onu muayene ettireceğiz. Dualarınız iyileşmesi yönünde bizimle olsun arkadaşlar.




 


6 yorum:

  1. Şiiri zaten çok severim. Gündeme nasil denk düşmüş. Fincanlara bayildim. Afiyet olsun. Kolyeler harika olmuş. Bereketli kazançların olsun. Abine şifa diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Abiye şifa dilerim, Nazım taaa ne zamandan vilmiş desene!

    YanıtlaSil
  3. Fincana bayıldım.

    Yaptığın takılar da harika. Bol satışların olur inşallah.

    Haşlanmış mısır birileri getirse şimdi de yesek :D

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Ülkemde bu kadar acı yaşanırken, ben yastayım... İçim yanıyor... Bir taraftan orman yangınları, bir taraftan teröristlerle mücadele, bir taraftan Covid-19 salgını, bir taraftan göçmenler ve onların hadsizlikleri... Daha nereye kadar...
    Ülkeme de, ülkemin insanlarına da yazık oluyor. İçinde bulunduğumuz bu karanlık tablo, cephe savaşından daha kötü. Cephede omuz omuza düşmana karşı savaşıyorduk. Ama şimdi hiç bir şey olmamış gibi, her şey güllük gülistanlık gibi hiç bir şey yapamıyoruz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil