AĞUSTOS AYI MAVİ LALE ETKİNLİK ( OKUDUKLARIM 57 İZLEDİKLERİM 33 )

31 Ağustos 2021

 

 

En iyi intikam yaşamaktır... yaşamlarında yeni bir dönemece giren, üç nesilden üç farklı kadının, duygu kokan hikâyeleri... Kaderin size gülmediğini düşünüyorsanız, birilerinden yardım beklemek yerine iç sesinizi dinlemenin vakti gelmiş demektir.  Bu konuda hâlâ şüpheleriniz varsa, her şeyi geride bırakıp uzun bir yolculuğa çıkan üç nesilden üç farklı kadının ilham veren hikâyelerine kulak verin. Çiçeklerimi Rüzgâra Verdim, gönüllerde özel bir yeri olan ilk aşkları, tebessümle hatırlanan ilişkileri ve gençliğin saflığa bürünmüş heyecanlarını, kısaca hayatın desenini yüreklere işleyen bir roman. En iyi intikam yaşamaktır... "Yıllardır çoksatanlar listelerinden inmeyen Debbie Macomber, seriye yüreklerinizi ısıtacak bir kitap daha ekliyor." -Publishers Weekly- "Harika karakterlerden oluşan Çiçeklerimi Rüzgâra Verdim kitabının sonunu tahmin ettiğinizi sanabilirsiniz. Fakat romanı bitirdiğinizde yanıldığınızı göreceksiniz. Macomber işini biliyor,  her zamanki gibi." -Woman's Day- "Çiçeklerimi Rüzgâra Verdim, sorularına cevap arayan üç kadının muhteşem hikâyesi. Macomber'dan beklediğimiz mizah ve romantizm bu kitapta oldukça baskın, hem de ilginç bir yolculuk eşliğinde..." -Lesa's Book Critiques- (Tanıtım Bülteninden)
 
KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCEM;
 
 Okuyucuya umudu ve umutsuzluğu aynı anda, bir kitap içinde yaşatmayı bilen yazarlar arasında. Kitabın sonunu tahmin ettigimi düşünmüştüm fakat roman sonunda yanıldım
 
KİTAPTAN ALINTILAR;
 
Yalnız yaşamaya alışmış bir kadının hayatına girmek her babayiğidin harcı değildir.
*****
Dedikleri gibi , en iyi intikam iyi yaşamaktı. Başarılı ve bağımsız bir hayat sürmek.
*****
Günümüzde kimsenin yaşlılara ayıracak zamanı yok.
*****
Cep telefonu kullanmamaya yeminliyim. İnsanların mahremiyetine tecavüz ediyorlar.
*****
Hayat, oradan oraya koşuşturmaktan ibaret.
*****
Aile önemlidir.
*****
Her zaman ihtimal vardır.
*****
Acı içinde yaşamaktansa ölmek daha kolaydı.
*****
Pek çok şirketin en büyük sorunu hızlı büyüme
*****
Erkekler en önemli konularda aymaz olabiliyorlar.
*****
Bir erkeğin hatalı olduğunu itiraf etmesi yürek isterdi.
*****
 Hayatın hatalarla dolu olduğunu ve önemli olanın bu hatalardan ders çıkarmak olduğunu söylemek istedi.
*****
Ne yazık ki iki de bir aşık olan biri değilim. Duygularımı musluk gibi açıp kapamayı beceremiyorum.
*****
 
 
KİTAPTAKİ FİLMLER;
 
 
KİTAPTAKİ MÜZİKLER;
 
 

KOMİK BİR HİKAYE 2010
 
"Doğmakla uğraşmayan insanlar, ölmekle meşguldür..." Hayatı istediği gitmeyen ve olumsuzluklar yüzünden depresyona girmiş olan Craig isimli genç, tüm çabalara rağmen bundan kurtulamaz ve sonunda yetişkin insanların bulunduğu bir psikiyatri kliniğinde yardım almaya başlar. Burada, her şeye yeni bir başlangıç yapacağını düşünen genç adamın, ortamdaki ilginç ve eğlenceli tiplerle tanışınca düşünceleri değişecektir... 
 
Çok eğlenceli bir film.. Hayattan zevk aldırıyor. 
 

EV ÖDEVİ 2011
 
Film, resim konusunda yetenekli ve ölümüne kaderci George'un sınıfından bir kız olan Sally ile geliştirdiği arkadaşlık etrafında dönüyor.George ölüm fikrini kafasına takmış bir genç. Çocukluğunda duymuş olduğu bir deyim, onu derinden etkiliyor. Deyim, insanların yalnız doğduklarına ve yalnız öldüklerine, arada yaşanan herşeyin de bir yanılsamadan ibaret olduğuna işaret ediyor. Ölüm fikri kafasını o kadar kurcalıyor ki bu derslerini de etkiliyor. Bir gün George okulun terasında Sally'i sigara içerken görüyor ve öğretmenlerin uyarılarına karşın kendisi sigara içiyormuş gibi yaparak Sally'i kurtarıyor. Bunun üzerine arkadaş oluyorlar ve antisosyal George, Sally'nin arkadaşlarıyla da iletişim kurmaya başlıyor. George ile Sally'nin arasındaki ilişkinin neye dönüşeceği ise filmin ilerleyen dakikalarında gelişiyor...
 
Güzel bir filmdi. Emma Roberts'ın oyunculuğu takdir edilir. 

6 yorum:

  1. Filmi seyretmedim, kitabı da niyetlenmiştim kütüphanede yoktu. Çerezlik kitapları genelde satın almıyorum. Evde benim dışımda kimse okumuyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben satın almışım nasılsa, okudum kütüphaneye bağışlayacağım. Film içinde keyifli seyirler

      Sil
  2. yaz tatilinde şöyle relax bir hikaye olsun istedim. katılımın benim için çok kıymetli teşekkür ederim. bu defa bende vaktinde yazdım :) sevgiler

    YanıtlaSil