AĞAÇ EV SOHBETLERİ # 162

28 Eylül 2022

 

 
Sevgili DeepTone tarafından organize edilen Ağaç Ev Sohbetleri etkinliğimiz tüm heyecanıyla devam ediyor
Bu haftanın konusu sevgili  Sessiz ve Derin / DeepTone'dan geliyor: 

"Kitap okurken kitaba notlar alır mısınız? Satırların altını çizer misiniz? Nasıl çizersiniz? Kitaplarınızı kaplar mısınız?"

 

Kitap okurken altını çizenlerdenim. Kütüphaneden aldıklarımı bile çizerim, sonra da silgi ile silerim. Müziklere filmlere varıncaya kadar, çizerim. Altını  çizdiklerimi zaten burada paylaşıyorum. Birde taşıyıcı harddiskimde yıllara göre açılmış klasörler vardır oraya word dosyasına kaydederim. Ayrıca 1000 kitapta da bloğa yazdığım altını çizdiklerimi paylaşırım. 

 
 
 

13 yorum:

  1. "Okudum" yazılarınızdaki alıntıları göz önünde bulundurursak bu cevap şaşırtıcı değil :)

    YanıtlaSil
  2. Kaç yıllık bir world dosyası var merakına düştüm:)

    YanıtlaSil
  3. yanü sürekli çizip siliyorsun :) dergiler dışında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, dergileri kesip deftere yapıştırıyorum...

      Sil
  4. Oyyy kütüphanedekileri çizdikten sonra silmek de valla emek ister, bravo. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, temiz bırakmak adına en güzeli bu yöntemdi.

      Sil
  5. Kurşun kalemle çizip bloğa yazıp siliyorum ben.

    YanıtlaSil
  6. Yanlarına post it yapıştırıyorum bloğa yazmak istediklerimin. Kitaplarımj çizmem hiç, tekrar okurken aynı yerlere dikkatim toplanıyor , hoşlanmıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kütüphaneden aldıklarımda çizili satır olursa severim, okuyanın bir noktası orada kalmış olur benim için.

      Sil
  7. Bu haftaki konu o kadar güzeldi ki dayanmadım ben de yazdım :-)

    Kitaplarımı çok temiz okurum. Okuduktan sonra bile sanki hiç okunmamış gibi olur. Yazılmış, çizilmiş kitaplar beni rahatsız ediyor :-) Hoşuma giden cümlelere pos-it yapıştırır ve bloğuma yazarım. Ben de 1000Kitap'ta alıntı ve yorumlarımı paylaşıyorum. Böylece yedeklemiş oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel ben maalesef çiziyorum dergileri tükenmez kalemle, kitapları kurşun kalemle...
      Sevgiler,

      Sil