SONBAHARINI SEÇ TIKLA MÜZİĞİNİ DİNLE...

17 Eylül 2022

 

 
 

 


 
 

 

 

 



19 yorum:

  1. Funda Arar - Alagül (Official Video) Çıktı ilk seçtiğim resimde :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle fotoğraflar çekebilecek miyim diye hep merak ediyorum:) Funda Arar çıktı şansıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen çekersiniz isteyin yeter. Sevdiğim bir sanatçı...

      Sil
  3. Merhabalar.
    Çok keyifli ve güzel bir güz paylaşımı olmuş. Çok beğendim. Kaleminize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    "Zurnada peşrev olmaz, ne çıkarsa bahtına" diye bir söylem var. Benim bahtıma da Funda Arar'dan "Kaybeden" çıktı. Teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir güz mevsimi yaşamanızı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylem güzelmiş, keyifli dinlemeler, selamlar size de..

      Sil
  4. "Ne Fark Eder" çıktı. Teşekkürler.

    Sonbahar geldiği için mutluyum, en sevdiğim mevsim çünkü. Gerçi biz Adana'da hâlâ yazı yaşıyoruz ama yakında havalar serinler inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana da arkadaşlarım var biliyorum sıcak olduğunu. Bende yarı akdeniz insanıyım. Selamlar,

      Sil
  5. Hangisini seçsem bilemedim, biraz zor oldu. :)
    İlk gözüme takılanı seçtim ve Hüsnü Arkan'ın Deli Eylül'ü çıktı bahtıma :)

    YanıtlaSil
  6. kızaran yaprakları da çok severim funda arar ı daa :)

    YanıtlaSil
  7. Harika görsellere yer vermişsiniz bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Deli Eylül çıktı. Şarkı benlik değil ama klibinin sonbahar manzarası güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim arkadaşım.
      Güzel bir sonbahar olsun...

      Sil