AKLIN ZAMANSIZ ÖLDÜRDÜKLERİ, YÜREKTE ANSIZIN DİRİLİR. (PAUL AUSTER)

17 Ekim 2022

 

 
Dedim, elinden bir çay içerim..!
Dedi, kahve olsun..!
Dedim, çay her derde devadır..!
Dedi, kahve kalbe iyi gelir..!
Dedim, yorgunluğa..
Halsizliğe çay içilir..!
Dedi, Türk kahvesi..
Uykusuzluğa..
Sevgisizliğe iyi gelir..!

Dedim, çay kokusu mest eder..!
Dedi, kahvenin kokusu sermest eder..!
Dedim, bir bardak çayın..
Hatırı ne kadar bilir misin..?
Dedi, kahvenin 40 yıldır bilirim..!

Dedim, aşık çayda demini alır..!
Renginde, tadında, kokusunda..
İnce belli bardakta Can olur çay..
Dedi, kahvenin her zerresi..
Aşk'ın kendidir..!
Cezvesi, suyu, ateşi, köpüğü..
Ne de güzeldir..!

Aşığın cezbesi kahveden gelir..!
Dedim, çay..
Dedi, kahve..
Dedim, Aşk olsun..!
Dedi, her dem... 💙
 

Haftaya her zamanki gibi müzik ile başlayalım. Güzel, hedeflere ulaşmalı ve sevindirici olaylar yaşayacağımız bir hafta olsun.
 

 Bu resimde gördüğünüz kediye ismi ağbim taktı, adı SIÇAN:)))
4 kardeşin en küçüğü idi, 3 tanesi iyi beslenmiş bu zavallıma pek süt bırakmamışlar, zayıf cılız bir şeydi. Ben de beslerken, buna daha fazla koyuyordum. Gelişti büyüdü, diğerlerine yaklaştı. Pek te bir oyuncu kendisi. Geçen gün, yan komşu mangal yapıyor, bu da oradan et çalmış:))) kurnazlığı öğrendi yani. Komşu 
-Bu felaket, koca bir eti tek başına götürdü 
diyor.
 

 Bunlar da karnı tok, sırtı pek kediler. Kapağı tavukçu önüne atmışlar.
 

 


 
Kasımpatılar açmaya başladı...
 

 Çiğdem di değil mi ismi??????
 

Kısa bir migros alışverişi....
 

Kütüphane ganimetleri...
 

Kısa bir kitap alışverişi.....
 

Pek dışarı çıkıyorum diyemem, annemin ameliyatlı gözüne 2 saatte bir damla var. İhtiyaçlarımı marketlerin manav reyonlarından gidermeye çalışıyorum. Bu arada kilo vermeye devam ediyorum, son günlerde karabuğdaya taktım. Önceden haşladığımda kokusundan yiyemiyordum, haşlama süresini kısa tuttum, 1 gün beklettim bu sefer ve yemesi daha kolay oldu. Özellikle şu detoxu yapıyorum bu aralar tavsiye ederim. 2 kilo gitti bu detoxla....
Dışarıda oturulacak havalar geçti artık, akşamları hava soğuk oluyor, bir-iki gün de yağmur yağdı zaten. Kombiyi açmamakta hala direniyoruz, bakalım ne zamana kadar...
Gündüz dizi izliyorum, yanına da yeşil çay yapıyorum...
 
 
ANDROPOZ
Bu diziye başladım ama pişman gibiyim, bizde türk milleti olarak küfürlü diziler çekmeye başladık ve bu çok üzüyor beni. 
Evlilik hakkında herşey dizisi bitti bende eksik izleyemediğim bölümleri izliyorum şu an...
 

 
 


13 yorum:

  1. baştaki çay kahve yazısı şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çaycı birisi olarak çay içmeye geldim ve yazının başında çay görünce mutlu oldum :) Çay iyidir iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiside iyidir bana göre, mesala şimdi yemek üstü kahve var, ardından kitap okurken çay:))

      Sil
  3. Çay kahve şiiri/atışması güzeldi. Bee Gees aldı beni yıllar öncesinin Ankara Batı Sineması Pasajı birahanelerine savurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz bazen anılara kayarız, ama güzel anılar olsun bunlar....

      Sil
  4. Ben de her zaman çayı kahveye tercih edenlerdenim.Daha uzun zamanda, daha uzun sürede içilebiliyor. Her zamana, her mekana yakışıyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çaylı kahveli şiire bayıldım ama bu ara ikisini de seviyorum. :)

    Şu siparişinizdeki dergilerden alcam geçen verdiğini linkten baktım baktım ne alcağımı bilemedim. Dergi kültürüm sıfır diye heralde sizin aldıklarınızdan bende başlayım zamanla bir zevkim oluşur elbet. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Post öykü sabit fikir psikeart tavsiye ederim...

      Sil
  6. Karabuğday hiç yemedim. Bizim okuldaki arkadaşlar patlağına taktılar bu ara. Herkes ondan yiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstte yazdıüım instagram sayfasındaki tariflerden bir dene istersen ben sevdim. Önceden kokuyordu yiyemiyordum, haşlama süresini az tututum, 1 gün buzdolabında beklettim öyle kullandım daha güzel oldu.

      Sil