İZLEDİKLERİM 2023/11

09 Nisan 2023

 

 
MİSSİNG 2023 

Annesi yeni erkek arkadaşıyla Kolombiya'da tatilde gizemli bir şekilde ortadan kaybolunca, June'un cevap arayışı uluslararası bürokrasi tarafından engellenir. Annesinden binlerce mil uzakta Los Angeles'ta olan June, çok geç olmadan onu bulmak için parmaklarının ucundaki en son teknolojiyi yaratıcı bir şekilde kullanır. Ancak daha derine indikçe, dijital hafiyeliği cevaplardan çok soruları gündeme getirir. June annesiyle ilgili sırları çözdüğünde onu aslında hiç tanımadığını keşfeder.
 
Puanım:****
 
Teknolojiyi kullanımı olarak hayran kaldım diyebilirim genç oyuncuya.. 

MUHTEŞEM GATSBY 2013
 
Yazar olma basamaklarını tırmanan Nick Carraway 1920′lerde eğlence hayatının gözdesi konumuna yükselen New York’a gelir. Kendi Amerikan rüyasının peşindeyken tesadüfen milyoner Jay Gatsby ve onun çevresiyle yolları kesişir. Carraway’nin alkolün su gibi aktığı, göz kamaştırıcı partilerle tanışması fazla zaman almaz. Öte yandan bu büyülü Amerikan rüyasının çöküşü de yaklaşmaktadır. Dışarıdan görkemli görünen bu hayatın örtbas etmeye çalıştığı gerçekler su yüzüne çıkacaktır. 

Puanım: ****
 
Film kitaptan daha anlaşılır ve güzeldi.

7 yorum:

  1. Muhteşem Gatsby'nin kitabını okumadım ama filmi benim de hoşuma gitmişti.

    YanıtlaSil
  2. missing iyi gibi pekuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızın sosyal medyayı kullanmasına hayran kaldım Deep bakalım sen nasıl bulacaksın.

      Sil
  3. Missing searching filminin devamı değil mi ben de çok merak ediyordum çıkmasını bekliyordum izleyeyim hemen :)

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem Gatsby kitabını okumadığım için filmini izlemeyi erteliyorum:) Missing filmine bakayım, merak ettim:)

    YanıtlaSil