UÇMAYI ÖĞRENMEDEN GÖÇMEYE MECBUR KALMIŞ BİR KUŞ GİBİ KALBİMİZ (CAHİT ZARİFOĞLU)

10 Nisan 2023

 

 
"İnceldiği yerden kopsun demek 
Yolda bulanların vefasıdır...
 Sadıkların şiarıdır... 
İnceldiği yere düğüm atabilmek 
 Çay gibi sanki insanoğlu, 
Ateşe düşmeden demini almıyor... 
 Demini almamış insan, İyi gelmiyor insana... 
 Çıkarları için değil ALLAH için seven insanlara rast gelesin yolunuz..."
 

Herkese Merhaba, 
Bu güzellik bir gün çarşıya giderken karşıma çıktı parkta, artık parka yürüyüşe de gidemeyeceğim. Geçen gün şehrimin instagramında bayanlara asılan bir sapığın olduğu yazıyordu. Gerçi ben pek parka gitmiyorum düz yolda yürüyorum, belli bir hedef yer koyuyorum kendime, oraya gidip ters geri, geri geliyorum. Bayram geçsin başlayacağım yürüyüşe bayan kahveside açıldı şehrime tam da yürüyüş yolumda bir uğrar çay içerim artık.  
Bu hafta inşaat malzemeleri ile cebelleştik. Asmanın dallarının üzerinde yürüdüğü tahta konçlar çürümüş onları almak için araştırma yaptık. Bu konçları sabitlemek için tel lazım, çivi lazım onları temin ettik. Eski odunluğa kapı yapılacak, tahta alınacak piyasa araştırması yapıldı. Bacanın dibi akıyor kum temin edildi, merban alınacak. 
Bayram sonu inşaata başlar artık usta.
 

 Bu hafta içinde sahafa 2 defa uğradım, ilkinde bunlarla çıktım.


Önceden kipamız vardı, sonra orasını Migros aldı, çevresini minimal haline getirdi. İlk açılan mağazadan çıkamıyorum, özellikle stickerler çok hoşuma gidiyor. Laptopumu ve ajandamı süslüyorum:)))


İkincisi ise migrosa idi, dergilerimi aldım, o gün niyetli değildim.





Mart ayı okumalarım veba kenti yarım daha tamamlayamadım.


 Sadece bir dinlemem mevcut;
 
SUNAY AKIN
 
ATA DEMİRER
 
Resimde bir müzik saklı iyi haftalar, 
 




6 yorum: