KIYASLAMAYI BAŞKALARIYLA DEĞİL, KENDİSİ İLE YAPAN SÜREKLİ GELİŞİR.

25 Şubat 2024

 

 
Bu yazıyı okuduktan sonra kendinizi nasıl hissediyorsunuz
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "ölüyorum" derseniz, hayatınıza öleceğiniz insanları olayları ve durumları çekersiniz
(10 frekanstır)
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "sürünüyorum" derseniz, hayatınıza sürüneceğiniz insanları  olayları ve durumları çekersiniz. Kendinize ve kimseye faydanız olmaz.
(20 frekanstır)
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "kötüyüm" derseniz, hayatınıza kötü insanları durumları ve olayları çekersiniz. Kendinize ve kimseye faydanız olmaz.
(30 frekanstır)
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "iyi" olmaya çalışıyorum  derseniz, hayatınıza iyi insanları iyi olayları ve durumları çekersiniz.
(40 frekanstır)
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "iyiyim" derseniz hayatınıza iyi insanları olayları ve durumları çekersiniz. Sadece kendinize faydanız var.  
(50 frekanstır)
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "çok iyiyim" derseniz, hayatınıza çok iyi insanları olayları ve durumları çekersiniz. Etrafınızdaki insanlara ve kendinize faydanız var.
(60 frekanstır)
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "harikayım" derseniz, hayatınıza harika insanları olayları ve durumları çekersiniz. Kendinize ve bütün insanlığa faydanız var.
(70 frekanstır)
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "şahaneyim" derseniz, hayatınıza şahane insanları olayları ve durumları çekersiniz. Kendinize ve Etrafınızdaki bütün insanlara hayvanlara faydanız olacak.
(80 frekanstır)
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "muhteşemim" derseniz, hayatınıza muhteşem insanları olayları ve durumları çekersiniz. Kendinize ve Bütün evrene katkınız olacaktır.
(90 frekanstır)
👉 NASILSINIZ ? Sorusuna "mucizeyim" derseniz, hayatınıza mucize insanları olayları ve durumları çekersiniz. Kendinize, insanlara, hayvanlara, bitkilere ve taşlara fayda sağlayacaksınız.
 (100 frekanstır)
Yüz görmek demektir. hatırlayın arkadaşlar
👉"Benzer benzeri çeker".🥰
👉Pekala Siz Nasılsınız? Artık frekansları öğrendiğimize göre mucize ötesiyiz 🥰
  Her an'ımız ilahi aşkla dol'sun
 🤲🥰❤️ 
 

 Hepinize güzel sağlıklı, mutlu, huzurlu, başarılı, şanslı bir hafta diliyorum.
Yanılmıyorsam 2 haftadır pazartesi yazısı yazmadım. Rahatsızdım, sıcaklığın iyi olduğu bir pazartesi sergi açtık, ben içme suyunu mal kasasının içine koymuştum, havanın soğuması ile suda soğumuş ve ben susamış biri olarak o suyu kana kana içtim..... İyi mi ettim, tabii ki iyi olmadı bu durum bana üşütme ve öksürük olarak döndü. Allahtan hemen ana sağlığa gittim, acil ilaç takviyesi yaptım. Evde de bol bol limonlu, ballı ıhlamur takviyesi yaptım fakat 2 hafta sürdü bu durum, yeni yeni azaldı diyebilirim. Zaten astım bronşit hastasıyım, ciğerlere inmeden kontrolü ele aldık. Aman dikkat diyorum herkese dikkat edin kendinize.
Bahar geldi gibi havalar iyi, sümbüller açıyor yukarıda gördüğünüz gibi...
 
 



 
Bu iki haftada aldıklarım...

 
 
Kahve içtiğim mekanlardan biri 2 hafta tadilatta idi, yeni dekorasyon bu, ben çok beğendim ya siz?
 


 

Biliyorsunuz mart ayında buralarda martçenika takılır bileklere, dilek dilenir, ya leylek gördüğünüzde ya da görmeseniz bile ay sonunda çiçek açan bir dala bağlanır. Ben de Nihal ablamın yaptığı bu martçenikayı ayın 1 inde bileğime bağlayacağım kısmetse.
 

 
 

GERÇEĞİ BUL
 
 
TARİH OBASI
 
TÜRK TABİB İBN ŞERİFTEN ŞİFA REÇETELERİ
 

DESTAN OKUMALARI


SALUR KAZANIN EVİNİN YAĞMALANMASI


ARKEOLOJİ HABER

SÜMERLERİN KÖKENİ


EDEBİYAT BURADA
 
https://www.youtube.com/watch?v=tArzd6ndkaA



12 yorum:

  1. Dekorasyon anında dikkatimi çekti, çok hoş, ancak ben daha kahve kitabı yapamadım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende beğendim dekorasyonu. En kısa zamanda kahve kitap fotosu bekliyorum.

      Sil
  2. Elhamdülillah derim her zaman onun frekansı nedir =)

    YanıtlaSil
  3. Hayatımda olan her şeye rağmen çok iyiyim. Emeğinize sağlık. Güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, bu aralar salgın da vardı, iki haftada ancak geçiyor.

    Kafenin dekorasyonuna bayıldım.

    Biz üniversiteden beri genelde nasılsın sorusuna canavar gibiyim diye cevap verirdik, ondan ben böyleyiiiim 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet salgın var, ama ben üşüttüm salgın sebep değildi.
      Kafe çok güzel olmuş..
      Güzel cevapmış seninki de...

      Sil
  5. Kötüyü çağırmamak gerekir..

    YanıtlaSil
  6. bomba gibiyim derim genelde :)

    YanıtlaSil