OKUDUKLARIM 2024/15 ÖMÜR UZATMA KAHVEHANESİ

29 Şubat 2024

 

 
Nazlı Eray, olağanüstü olayları ve insanları inanılır kılmayı, fantastik evrenler kurmayı en iyi bilen yazarlardan. Bu seçkide onun benzersiz bakışıyla, incelikle işlenmiş bazı öykülerini bir araya getiriyoruz: Geceyi Tanıdım, Mutlu Yuvalar, Sıcak Yuvalar, Nehri Bana Geri Ver, Güzel Bir Kuşluk Vakti İnsan Gibi Yaşamak İstedik, Monte Kristo, Laz Bakkal, Ömür Uzatma Kahvehanesi; her biri capcanlı, ayrı bir aleme davet ediyor okuru.

KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCEM;
 
İçinde 7 öykünün bulunduğu çerez bir kitaptı. Mutlu yuvalar, sıcak yuvalar isimli öyküyü beğendim.
 
KİTAPTAN ALINTILAR;
 
Ben ise, sevilmek isteyen, yapayalnız bir insandım.
******
 Güzel bir kuşluk vakti insan gibi yaşamak istedik.
******
İçim yüklü, tek başıma taşıyamam bunca yükü. Bunca garip sevgiyi, hüznü.
******
  


10 yorum:

  1. Nazlı Eray öyküleri , okuyana kadın ruhunun inceliklerini yansıtan öyküler. Bu aralar okumayı istediğim öyle çok kitap var ki.
    Güzel günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa okuduğum bir yazar, çarşıya inerken çantamda mutlaka kitap olurdu, o gün yoktu ve tesadüfen bu kitabı aldım. Öyküler güzeldi.
      Sevgiler,

      Sil
    2. Tozlu Altın Kafes ve Bir Rüya Gibi Hatırlıyorum Seni adlı kitaplarında anılarını anlatır, çok güzeldir onlar da, aklınızda olsun. Kitapyurdu'nda biri 15 tl diğeri de18 tl, şaşırdım görünce. Sevgiler.

      Sil
    3. Evet ucuzmuş bende baktım...

      Sil
  2. nazlı eray en iyi yazarlarımızdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesadüfen aldığım bir kitaptı , ilk defa okudum yazarı, öyküler güzeldi.

      Sil
  3. Okuduğum bir yazar değildi, not alıyorum..:)

    YanıtlaSil
  4. Sen habire okuyorsun ben hâlâ kahveli bir kitap fotoğrafı çekemedim. Aslında geçen yaz çekmiştim bir tane ama o sayılmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Benim taktiği uygula kitapçıdan toplu kitap aldığında bir cafeye otur, kahveyi sipariş et hepsini tek tek fotoğrafla:))

      Sil