OKUDUKLARIM 2024/8 Y'OL

03 Şubat 2024

 

 
 
KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİM;
 
Güzel bir şiir kitabı idi,
 
KİTAPTAN ALINTILAR;
 
En güzeli, yol yürüyüş öğretir
Dostum, eskimeyen arkadaşım
Gülten AKIN
******
Her şeyden öte öyle sevdim ki ben seni
Yoluna baş koymak diyoruz
Biz barbarlar buna.
*****
Acı çekerlen de adil ol.
******
Kaç kişi var bu şehirde
Ruhunu sana kubbe
kubbeeeeeeeeee
etmiş!
*******
Büyük keder içerirmiş, gördüm, anladım
Etten geçip aşka varanın sevgisi.
Bunun yanında sevgilim bunun yanında etin ihaneti, kısaca
hiçbir şeydir.
*******
Hiçbir şey yarama merhem olmasın
İyileşecekse, hiçbir şeysiz iyileşsin diye.
******
Birini seviyorsan onu öldürme! demek kolay
Oysa her aşık önce kendine sonra yanındakine cellet.
Ve aşkta ölümün bir anlamı vardır, görklü kılınan
Bozulsun diye im
Her ateş önce yanını yoklar sevgilim.
******
Bir barbar ancak eşitine dokunur.
******
Onaramazdım kırdığım yerleri
Onaramazdın kırdığın yerleri
******
Aşk kişi arasında asla eşitlenmeyendir.
******
Aşk çünkü, aşk çünkü kendine
Bir yol, bir ideoloji ister.
*******
Bir şimşek çakımıdır dediydik ömür.
******
Hayret insanın içinden geçer bir gümüş andır.
******
 
 
 

4 yorum: