OKUDUKLARIM DERGİ 2024/4 İZDİHAM DERGİ SAYI :54

31 Ocak 2024

 

 











 

10 yorum:

  1. "Yapılan İyiliğin karşılığını beklemek manevi tefeciliktir" Cemil Meriç
    Aslında bu anlama gelen bir hadisi şerif vardı bir türlü anımsayamadım.. Tebessüm bile olsa karşılığını beklemek faizdir.. gibi bir cümleydi ama bulamadım.. Çok güzel ve anlamlı her kare ve cümleler emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okuduğum kitaplarda hikayeden çok az aklımda kalan olur ama böyle altını çizdiğim satırlar daha fazla kalıcı oluyor. Beğendi iseniz ne mutlu bu yayını, sözleri düşünüp birleştirip bizlere sunan dimağlara sağlık olsun.
      Sevgiler,

      Sil
  2. Sana imrenmekten bi hâl oluyorum. Daha önce yapmıştım ama o zaman yazdı. Şimdi yine bir mekânda kahve söyleyip dergi okuyacağım ve fotoğrafını blogda yayınlayacağım:))

    YanıtlaSil
  3. "Her şeyi kafama takar oldum. Kafamsa hiç takmıyor beni!"
    Son zamanlarda kafaya takmama konusunda daha başarılı olduğumu düşünsem de bu alıntı benden bahsediyormuş gibi hissettirdi bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tokadan başka bir şey takma kafana demişler...

      Sil
  4. dergiler çok pahalılandı yaa :)

    YanıtlaSil
  5. "Bu filmde bütün insanlığa zarar verilmiştir." Kısmı keşke sadece bir film olsaydı. Yutkunamadım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın ve o parça ajandamda yerini aldı...

      Sil