BCP BLOGGER CANLANDIRMA PROJESİ OCAK 2024

30 Ocak 2024

 

TEŞEKKÜRLER AFFET BENİ 2023
 

Teşekkürler, Affet Beni, İsveç yapımı bir dram filmidir. Film, hamileliğinin son dönemlerini tek başına yaşayan Sara'nın hikayesini anlatıyor.

Sara, 30'lu yaşlarında, başarılı bir iş kadını olan bir kadındır. Hayatında her şey yolunda gitmektedir. Ancak, hamileliğinin son dönemlerinde kocası Timo tarafından terk edilir. Sara, bu durum karşısında yıkılır ve ne yapacağını bilemez. Sara'nın yardımına, uzun süredir görüşmediği ablası Linda koşar. Linda, Sara'nın yanında kalır ve ona destek olur. İki kardeş, birlikte Sara'nın bebeğini dünyaya getirmeye karar verir.

Puanım:**

Komedi diye başladım, ama komik bir durum göremedim.

 

 
HELLO MY NAME IS DORIS 2015
 
Kendisinden de oldukça yaş olarak küçük olan çalıştığı yerdeki iş arkadaşına vurulan kadın, sırılsıklam aşık olur.

Puanım:****
 
Hoş sıkıcı olmayan güzel bir filmdi.


16 yorum:

  1. Hello My Name Is Doris, verdiğin puandan da kaynaklı olarak dikkatimi çekmiş oldu, fırsat yaratabilirsem kesinlikle bulup izlerim sanki:)

    YanıtlaSil
  2. ikisini de izlerim :) isveç sineması gözdelerimden :) bcp şubat yalnızlık dostluk kardeşlik sevgililer günü temaları :)

    YanıtlaSil
  3. İkisini de izlemedim ama farklı kültürlerin filmlerine göz atmayı seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ay katılım az oldu galiba. Seçilen tema güzeldi. Bu aralar hiç film izleyemiyorum. Ancak zaman olursa izleyebilirim düşüncesiyle not alıyorum.
    Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılım azdı, doris filmini sevebilirsiniz diye düşünüyorum...

      Sil
  5. Selamlar, Hello My Name is Doris güzel filmdi, istifçilikle ilgili ayıklama kriteri aklımda kalmış. Hem eğlenceli hem faydalı bir film bence. Teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  6. Selamlar,

    Öncelikle blogunuzun teması, havası inanılmaz hoşuma gitti, bir anda içim açıldı derler ya öyle hissettim.
    İkisini de izlememişim...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. ama komik bir durum göremedim?🤷‍♀️🤦‍♀️🤣🤣 Güzel yorumdu :D
    İkinci film için, kadının yaşça daha büyük olduğu ilişkiler ilgimi pek çekmiyor ama puanının yüksek olmasına sevindim. İlk filmden sonra izlerken sıkılmaman güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) herkesin komiklik anlayışı farklı olabilir.

      Sil
  8. izlerim ikisi de ilginç görünüyor :)

    YanıtlaSil