NE DEĞERLİ OLUYOR ELDE EDEMEDİKLERİMİZ.

11 Şubat 2024

 

 
Sabır beni ziyaret etti
Ve bana hatırlattı ki
İyi şeylerin meyve vermesi zaman alır.
Ve istikrarla yavaş yavaş büyür
Huzur beni ziyaret etti
Ve bana hatırlattı ki
Hayatın fırtınalarında sakin kalabilmem için varlar,
Etrafımdaki kaos, ne olursa olsun.
Umut beni ziyaret etti
Ve bana hatırlattı ki
Önümüzde daha güzel günler var
Ve o günler her zaman bana rehberlik etmek ve moral vermek için orada olacaktı.
Alçakgönüllülük beni ziyaret etti
 ve şu hatırlatmada bulundu: Gerçek başarıya ulaşabilmem için kendimi küçümseyerek veya daha az hissederek değil, dünyaya hizmet etmeye ve çevremdeki insanları canlandırmaya odaklanarak ulaşabilirim.
Nezaket beni ziyaret etti
Ve bana hatırlattı ki
Kendime ve etrafımdakilere  karşı daha nazik, bağışlayıcı ve şefkatli olmam gerekir
Güven beni ziyaret etti
Ve bana hatırlattı ki
Yeteneklerimi ve becerilerimi gizlememek veya bastırmamak
Başkalarının kendilerini daha rahat hissetmelerini sağlamak için ve beni ben yapan şeyleri kucaklamak için
Odaklanma beni ziyaret etti
Ve bana hatırlattı ki
Başkalarının benimle ilgili güvensizlikleri ve yargıları
Benim sorunum değil
Ve dikkatimi başka yöne çevirmeliyim.
Başkalarından kendime doğru.
Özgürlük beni ziyaret etti
Ve bana hatırlattı ki
Kimsenin zihniyetim, düşüncelerim ve esenliğim üzerinde kontrolü olmaz.
Ve aşk beni ziyaret etti
Ve bana hatırlattı ki
Onu başkalarında aramama gerek yok.
İçimde yattığı gibi.

~ Tahlia Hunter ~ 
 

Hepinize güzel bir hafta diliyorum, maşallah havalar çok güzel gidiyor. Geçen hafta yazamadım, bu hafta uzun bir aradan sonra pazara çıktık fakat önümüzdeki hafta tekrar soğuyor havalar.
 

Uzun bir aradan sonra kütüphaneye gittim.
 


 Sahaf ziyaretlerim...
 
 
Ocak ayı okuduklarım....
 


İMAMI RABBANİ

https://www.youtube.com/watch?v=9jzh20sZ2DM


HER ŞEY NEYE LAYIKSA ONA DÖNÜŞÜR
 
https://www.youtube.com/watch?v=ql_PwxkwOmU

OLGAY SÖYLER İLE TÜRK DESTANLARI
 

8 yorum:

  1. Unutkan bir toplumuz. Zaman zaman bazı değerleri hatırlatmak iyi olur gerçekten.
    Türküler, şiirler ne güzeldir İnsana insan olduğunu hissettirir.
    İki güne bir kitap, harika bir performans.
    "Dinlediklerim" bölümüne tekrar dönmek gerek.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Dolu dolu bir ay olmuş, tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel okumuşsun :)

    Bugün soğudu hava. Bakalım bir kar gelir mi bahardan önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay pek okuyamadım:(( Buralarda soğuk hatta ben şu an rahatsızım kün kün öksürüyorum, ballı limonlu ıhlamur içiyorum üst üste...

      Sil