HER İNSAN KENDİ DİLİNDE KONUŞUR.

14 Şubat 2020


Uzun zamandır error veren saç diplerimi boyatmaya gittim geçen gün. Eh biraz da uzamışlardı kesim de yaptırdım. Fön çektirmedim sıkıldığım için hemen bir kurutturdum çıktım kuaförden.

Ağbim gün geçtikçe bana olan bağlılığını azalttığı için kendime daha fazla zamanım kalıyor. Mesela artık kendi başına yemek yemeğe başladı. 5 aydır ben yada annem besliyordu. Darısı insülünün başına diyorum. Bir de onu alsa bana olan bağlılığı tamamen ortadan kalkacak. 


Baharın ayak sesleri bunlar desem inanırmısınız???????????
ağaçlar uyanmaya başladı onu da çekeceğim resmini size:)))


Şehir içi minibüs durağının müdavimi olur kendileri, gene bana durakta sırnaştı:)))


Bu da dünden arkadaş ile buluştuk bir kahve içimi diye saatler sürdü sohbetimiz. Sonra alışveriş merkezine geçtik kendime çorap ve tshirt aldım, ne zamandır kendim için alışveriş yapmamıştım bu iyi geldi arasıra yapmak lazım.






12 yorum:

  1. Bahar usul ısıl geliyor diye düşünmek ruhuma iyi geliyor benim de :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım en yakında tamamen iyileşir.

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok uzun zamandır kendime birşey almıyorum. Evdekiler arşa merdiven dayadı, ilk önce eskitmeyi öğrenmeliyim diyorum ama canım çok alışveriş çekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ağbimin ameliyatı için istanbula gittiğimizde ertuğrul ağbimin kız arkadaşı bir kazak hediye etti ama genede kendi aldığına benzemiyor:))

      Sil
  4. Karikatüre bayıldım, yazınız da çok samimi, keyifli bir yazı olmuş.. Emeğinize sağlık🤗Ve tabii abinize acil şifalar diliyorum 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun amin inşallah allah herkese şifa versin. Sevgiler,

      Sil
  5. hadiiii baharda özgürsün oh :)

    YanıtlaSil
  6. Hem senin adına hem abin adına seviniyorum, daha da iyi haberlerle inşallah :)
    Tişörtünü güle güle kullan, yeni eşya mutluluk veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , mutlulukların en güzeli sizinde olsun.

      Sil