KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

27 Şubat 2020


Bugün buralar çok rüzgarlı sormayın uçuruyor vallahi Allahtan kilo var, zayıf olsam uçmuştum.


Bu rüzgarda çarşaflar nevresimler güzel kurur dedim ve 1 makina çamaşır yıkadım. Onlar dönerken ben markete gittim az tuzlu peynir aldım ağbime. Dün insülün saatlerini aksattı kendisi akşam 200 lerde geziyordu şekeri. Gözleri görmeye başladı ya gezmeye başladı saatinde evinde olamıyor. Çekiştim ona biraz akşam kızgınım yani anlayacağınız.

Alışveriş  sonrası parkta oturdum bir çay bir kahve içtim. Minibüsle eve geldim. Baktım kahvenin önünde köyden getirmişler, tazecik ıspanak satıyorlar hemen indim orada, aldım eve girdim. Annem de bayat ekmeklerden yumurtalı ekmek yapmış, komşuda kandil kolacı getirmiş yanına peynir ayran öğlen yemeği çıktı aradan:))
Şimdi mutfağı süpürüp sileceğim ondan sonra ya kitap okurum yada dizi izlerim artık. 



6 yorum: