İNSANLAR TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI

17 Şubat 2020


Sabah her zaman ki saatte kalktım, güzelce bir kahvaltı yaptım. Geçen hafta aldığım s.... tuzlu çıktı bu hafta ona yanarım artık:))
ağbimin kahvaltısından sonra ilaçlarını verdim, damla saati geldiğinde damla yaptım. Ve dışarı çıktım. Ağbimin tuzsuz peyniri bitmiş onu aldım. Kitapçıma cumartesi uğramam gerekiyordu ama uğrayamamıştım oraya uğradım, sipariş ettiğim kitap gelmemiş sinir oldum çıktım.
 Kahvecide bir fincan türk kahvesi içtim.


ot dergisinden....


Eve geldiğimde kapıda karşıladı beni, malum mart ayı geldi yine kömürlüğe doğum yapmaya başlayacaklar. İzin ister gibi bir hali vardı.

Öğlen yemeği öncesi insülün falan derken yemeği yedi bizimkiler. Bende meyve sebze almak için markete gittim. Ne zamandır canım mercimek köftesi istiyor bakalım inşallah bu hafta yaparım.
Şimdi de oturdum dizi izliyorum umarım bu hafta biter dizi.


Bu hafta başlayacağım kitabım...



Güzel bir hafta olsun...







20 yorum:

  1. sonda ki karikatürü görünce ben :) :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraf ve karikatürler çok iyi yaa😊Size de güzel, mutlu bir hafta olsun o zaman🤗🙋‍♀️

    YanıtlaSil
  3. kahveyi görünce canım çekti :))
    Kitap merak ettiklerimden, yorumunuzu bekliyorum. :)
    Sondaki karikatür iyiymiş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve, afiyet olsun arkadaşım. kitabı henüz yeni başladım bitince yorumlayacağım.

      Sil
  4. Doğum yapmak için izin alan bakışlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kedinin bakışlarına hastayım zaten 2 senedir kömürlüğü mesken tuttu kendine.

      Sil
  5. Yaaa ne tatlı, miniş bebekler olacak yine :)

    YanıtlaSil