KENDİ KENDİMLE KENDİM HAKKINDA KONUŞUYORUM.

04 Şubat 2020


Tünaydın herkese, güzel bir gün olsun diyorum, evrene iyi dilekler gönderiyorum:)))
bahçede sümbüller baş vermiş çıkmışlar, kardelenler zaten açmıştı...
En kısa zamanda fotoğraflayacağım.


İşte bunlar baharın ayak sesleri, dün gittiğim markette satılmaya başlanmış. Çuha çiçekleri...

Dün mutlu markete gitmeden Migrosa uğradım dergilerimi aldım. Bu aya birde masa dergisini ekledim, Kemal sunalın gülmesine kandım:)))



Mutlu markette alışveriş yaptıktan sonra Cafeteryada çay kahve molası verdim. bir yarım saat takıldıktan sonra ellerimde poşetler ile eve yürüdüm. Terledim umarım şifayı kapmam yine.



Film, İnsan hakları ve her türlü ırkçılık ile mücadele etmek için hayatını adamış isim Ann Atwater (Taraji P. Henson) ve kendisi ile zıt fikirlere aship isim Ku Klux Klan lideri C.P. Ellis’in (Sam Rockwell)'un düzenlenen bir sempozyumda mecburen bir araya gelişler ve sonrasında başlayan sıradışı ilişkiye odaklanıyor. Yönetmen Robin Bissell tarafından tamamen gerçek olaylara dayanılarak çekilen The Best of Enemies adlı film 01 Ninsan 2019 da vizyona girmiştir.

Biz bu akşam İstanbula geçiyoruz ameliyat için 2 gün oradayız. Allahın izni ile iyi geçer inşallah ameliyatımız.



20 yorum:

  1. Geldi demek çiçek ekme zamanı, doğa yeniden canlanmaya başladı :)
    Kapmazsın kapmazsın, iyi düşünüp iyi olalım, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne güzel değil mi?. iyi düşüncelerimizi evrene gönderelim bizede iyi dönsün. terleyince korkuyorum artık ama vücudun dengesi bu onu da bozmamak lazım. sevgiler

      Sil
  2. Güzel haberlerinizi bekliyoruz, dualara devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah Ececiğim. Dua edenler sağolsunlar.

      Sil
  3. heeeey hadi hayırlısııı kolay gelsiiiin.

    YanıtlaSil
  4. Günaydın.
    Dualarım sizinle. İyi düşünün iyi olsun, kapmazsınız şifa.
    Selamlar, sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  5. çarşı pazar, çay kahve, çuhalar baharlar ve hastahene... hayat bazen tastamam böyle... Geçmiş olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Güzel haberlerle ve şifa ile döünü inşallah ♥

    YanıtlaSil
  7. Ah senin bu yazılarına bayılıyorum :) Çiçekler bi harika görünüyor ben demi eksem saksıma :)) Geçmiş olsun güzel haberlerle gel İnşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ek ek çok güzeller baksa)) geçmiş olsun dileklerin için sağol.

      Sil
  8. Geçmiş olsun. Dualarımız seninle

    YanıtlaSil
  9. İnsan kendiyle konuşmaya başlayınca konu konuyu açıyor genelde kötü bitiyor :))

    YanıtlaSil