KALBİNDE NE OLDUĞUNU SAKLAYAMAZSIN

12 Şubat 2020



Merhaba, kardan sonra hava yumuşadı. Akşam biraz yağmur atıştırdı. Kombinin derecesi düşürüldü hava yumuşak olunca.
Ağbim daha iyi salı günü kontrolde idik, doktor gözünü gayet iyi buldu. Daha da iyiye gideceğini söyledi. Damlalarımızın günlük sayılarını düşürdü. 15 gün sonrasına kontrol verdi. Ve biz 2 saatlik bir yolculuğun sonunda burgaza döndük.


instagramdan bir arkadaştan alıntı çok beğendim Hayyamın sözünü.


Dün yine günü alışverişlerle geçirdim. Ben eve alıyorum annem Ertuğrul ağbimle İstanbula gönderiyor:)) şikayetçi değilim:))  Ama bugün alışverişim yok, bir iki şey alıcam öğleden sonra saç diplerimi boyatacağım.


yeni başladığım kitabım....


10 yorum:

  1. Çok sevindim güzel haberlere :)
    Son söz...en acı çektiren de bu zaten...

    YanıtlaSil
  2. Son söz ne kadar doğru. İnci Aral'ın o kitabını okumuş muydum acaba diye düşünmekteyim şu an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tereddüte düşüyordum onun için 1000 kitabı kullanıyorum çok büyük kolaylık bu site bir harika. iyilik yapınca daha fazlasını bekliyorlar olmazsada sonuç hüsran oluyor.

      Sil
  3. Sen kendini bil ama kendini hiç beğenme ..ne kadar doğru..beğenmişlik hastalığı çok fena

    ya o minnoşun şaşkın ve şapşik bakışı :)

    Kitabın ismi ilginçmiş..iyi okumalar..

    YanıtlaSil
  4. Bakın her şey iyiye gidiyor :) Ne güzel!

    YanıtlaSil
  5. her şey yolunda gözüküyooo :)

    YanıtlaSil