TEK BAŞINA AĞLARSAN YÜREĞİN KABARIR

03 Şubat 2020


Kapalı kasvetli bir hava var buralarda. Bu sabah erken kalktım, bankaya senet ödemeye gittim. Doğalgaz tesisatının sondan bir önceki senedi idi, oda ödendi şükürler olsun. Doğalgaz gelmiş bu ay hasta olunca kombiyi açtık biraz, dünyaları yakmış:)))


Neyse doğalgazı da ödedik. Kasapa uğradık kıyma parça et aldık, haftalık alışverişi et olarak bitirdim. Oradan ana sağlığa gittim annemin ilaçları bitmiş onları yazdırdım, eczaneden aldım. Malum çarşamba, perşembe İstanbuldayız ilaçsız kalmasın.


Dün izlediğim film beğendim sizde izleyin

Marriage Story, evli bir çiftin New York'tan Los Angeles'a kadar uzanan boşanma hikayesini konu ediyor. Bir yönetmen olan Charlie ve oyuncu olan eşi Nicole, evliliklerinde sona gelen bir çiftir. Boşanmaya karar veren çift, bu süreci kolayca sona erdirmeyi düşünse de işler pek de düşündükleri gibi gitmez. Çocuklarının velayeti işin içine girince, süreç beklediklerinden daha karmaşık bir hal alr. Çiftin bu sırada hayalarına farklı şehirlerde yön vermeye çalışması, işlerin iyice kızışmasına neden olur. Carlie projelerini sürdürmek için New York'ta kalmak isterken, Nicole ise kadrosuna katıldığı televizyon dizisi için Los Angeles'ta yaşamayı planlar. Uzun zaman boyunca içlerinde gömülü kalmış kızgınlıklar da bu giderek agresifleşen boşanma sürecinde ortaya çıkmaya başlar.



Şimdi ağbimin öğlen yemeğinden sonra meyve sebze alışverişi için evden ayrılacağım. Bu arada migrosa uğrayıp aylık dergiler gelmiş mi bakacağım. Sizlere güzel bir hafta diliyorum, bize de dua edin ameliyatımız iyi geçsin. 
SEVGİLER,

18 yorum:

  1. iyi alışverişleeer, dua hıhım pikiş. ay şey de güzeel, knives out :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışveriş demek para demek:)) gitti paralar gene. knives out da bakacağım.

      Sil
  2. Doğalgaz yaktı bitirdi hepimizi :(
    Kedi...ne asil, ne tatlı yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma biz ilk defa bu sene kullandık doğalgazı bonkör davrandık seneye nasıl olur bilmem

      Sil
  3. Kış mevsiminin korkulu rüyası doğalgaz..
    İyi alışverişler, ameliyatınız da güzel geçer umarım :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyyyy, geçen ay dikkatli yaktım ama bu ay hastalıklar falan olunca yandı gitti. Gelecek rakam gerçekten çok korkutuyor ama bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde de aynen öyle oldu hastalık dolayısı ile yandı:)) 600 tl geldi

      Sil
  5. ne heybetli bi kedi o öyle :) teyzoşlara da 600 gelmiş fatura, yazık bu millete.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynıymış faturalarımız:)) bu ay hem hastalık vardı hemde ayaz çoktu.

      Sil
  6. Doğal gazla ilgili tweet attım ben de bugün... :(

    YanıtlaSil
  7. Doğal gaz faturaları hepimizi perişan ediyor.
    Son karikatürü de ne zaman görsem çok gülüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma bu ay 600 geldi annem hop kalktı hop oturdu.

      Sil
  8. Umarım ameliyat güzel geçer :) Herkese sağlık diliyorum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  9. Kedi çoook tatlı :) bende bu ay gelecek faturayı merakla bekliyorum, kombiler kısıktan farklı ayarı unuttular zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim. umarım fazla gelmez doğalgazın

      Sil