HOŞGELDİN ŞUBAT

01 Şubat 2020


Bir iki gündür havalar yine çok güzel, güneş çıkıyor ısıtıyor insanı. Bende fırsat bu fırsat kanepe ve koltuk örtülerini yıkadım. Gözüm camlarda silsem mi silmesem mi karar veremedim. Belki yarın. Hastalık dolayısı ile sersem gibiyim. Koskoca vücudum titreme nöbetleri geçirdi. Allahtan kısa zamanda atlattık hastalığı.


Amcamın oğluna gücendim biraz. İnstagramda ve facebook ta kahve ve kedi resimlerini niçin paylaşıyormuşum.............
Kendi resmimi paylaşacak halim yok ya, gezen bir insan da değilim gittiğim yerleri tanıtayım. Evinde hastaları ile ilgilenen biriyim sadece..........

Ocak ayında 5 kitap okuyabildim 5 te dergi ancak...
ATİYE dizisini bitirdim.....


Bu gün sabah erkenden bankaya gittim matikten işlemimi yaptım. Migrosa uğradım ot dergisi kafa dergisi gelmişmidir diye yoktu henüz. Hafta içi tekrar bakacağım.


Hoşgeldin şubat, sağlık getir bize......

12 yorum:

  1. Hasret romanı çok canımı acıtmıştı okurken :( Güzel bir kitap.
    Ayy yağmur yağıyor sık sık .O zaman insanın emeği mahvoluyor.Gerçi yağmurlar yağsın da bir kirli camlarla otursak da zarar etmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende beğenerek okudum hasreti. ben ne zaman cam silsem yağmur yağar:))

      Sil
  2. Kahve, kedi, çiçek fotoğraflarınız gibisi yok çok hoşlar herkes kusur bulacak bir şey arıyor hiç canınızı sıkmayın. Maşallah çok güzel de kitaplar okumuşsunuz Şubat ayı da böyle verimli olur umarım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bol bol okurum. söylenenleri kafaya takmam fazla.isteyen istediğini söylesin

      Sil
  3. Şubat, Ocak' ın tüm olumsuzluklarını siler inşallah. Ne güzeldir kedi resimleri :))

    YanıtlaSil
  4. dergileri migrostan almak kolay eveet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek orada satılıyor bizim burada zaten başka yer yok.

      Sil
  5. Senin değil, kendi kusurlarını aramış olsa gerek amcaoğlun, takma sen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende takmıyorum zaten Ececiğim tak sepeti koluna herkes kendi yoluna diyorum.

      Sil
  6. Geçmiş olsun, ne kötü olmuşsun. Dursun biraz camlar evler, tam düzelecekken tekrar etmesin.

    YanıtlaSil