NAZINIZIN GEÇMEDİĞİ İNSANLAR İLE ARKADAŞLIK YAPAMAYINIZ, SONRA ÜZÜLÜRSÜNÜZ.

21 Şubat 2020


Havaya cemre düştü, çiğdemler açtı daha ne olsun. Ama birazcık soğuktu bugün. 
Sabah yatakta biraz oyalandım, müge anlıyı battaniye altından dinledim.  Daha sonra kalktım kahvaltı yaptım, haplarımı içtim. Anneme ekmek almak için evden çıktım, 1 tane kalmış ekmeği yetmez ki, hemen diğer bakkala uğradım orada da 1 tane kalmış hemen onu da aldım eve geldim.


Elime telefonumu aldım facebook girdim. İlk açılan haber bir ölüm haberi idi  ki, bizi ailece üzdü. Sevdiğimiz bir ağbimizi kaybettik, şu sıralar toprağa veriliyor. Allah rahmet eylesin toprağı bol mekanı cennet olsun inşallah. Erken bir kayıptı bizim için.


Öğleden sonra çarşıya indim, kuaföre uğradım pedikür yaptırdım. Biraz da alışveriş yaptım. 2. el kitapçıya kitap ayırtmıştım onu aldım, maaş yatmış baktım ödemeleri yaptım. Sonra kahve içmek için oturdum bir yere. Çamaşır makinası bozuldu bir haftadır bir tanıdık var onu bekliyoruz makinayı alıp evde tamir edecekti. ona mesaj attım. Yılmaz gelmeyeceksen söyle servise haber vereyim dedim. Yılmazdan gelen cevap :
- enezdeyim gelmeye çalışıyorum. Alaçam bu akşam.
Alaçam kelimesi gülümsetti beni:))))


11 yorum:

  1. Bu yazılarını okuyunca oturmuşuz da sohbet ediyormuşuz gibi hissediyorum, öyle samimi geliyor :))

    YanıtlaSil
  2. pipisi çok tatlı 😊ne güzel yazmışsın öyle keyifli bir sohbet etmiş gibi olduk gerçekten katılıyorum Mor Düşler kitaplığına 😊 sevgiler canım benim..

    YanıtlaSil
  3. La Edri ne güzel söylemiş öyle :) Başınız sağ olsun bu arada. Erken ve beklenmedik olunca insan daha çok üzülüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun Allah geride kalanlara sabır ve ömür versin.

      Sil
  4. evet serindi bayağa çevrede kar varmış mesela demirköye yağmış. burada soğuğu hissedildi. başsağlığı dileğiniz için sağolun.

    YanıtlaSil
  5. Blog yazı diliniz çok güzel.
    Okurken sanki yan yanayız gibi hissediyorum.
    Çok samimisiniz.

    YanıtlaSil
  6. alaçam :) başınız saolsun yaa. ilk foto mutluluk veriyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol deep evet ilk foto bahar habercisi, sümbüller de açmış ara ara onlarıda çekip ekleyeceğim buraya.

      Sil