ARADIĞINI BİLMEYEN,BULDUĞUNU ANLAYAMAZ

25 Temmuz 2020



Havalar çok sıcak geçiyor, terliyoruz serinlik istiyoruz biraz ama yok. Ağabeyimin her zaman ki gibi keyfi yerinde, anneminde öyle. Sağ olsunlar başımda dursunlar yeterli benim için. Hafta başı halıları yıkatmaya vermiştim, bu gün geldiler. Şimdi sıra temizlikte.


Hafta başı ilk defa pazara gittim, tabii pazardan çıkmadan önce kent konseyinde kahve içtim. Karşı komşumun ablası bamya satıyordu yerli bamya çıkmış, hemen önümüzdeki pazartesi için 4 kilo sipariş verdim. Adam pazartesini beklemedi topladığı 4 kilo bamyayı köyden dün getirdi, minik minik pek bir severiz. Kışlık yapıp dolaba kaldırdık.


Ayın son haftasını dergilere ayırdım.



Babamın ruhuna kamboçyadaki bir köye 2 çuval pirinç armağan ettim. Sizde bağışlamak isterseniz.


Facebook sayfası burası. 

Dondurma ısmarlamak 100 TL
Kaldırım taşı 150 TL (eğitime katkı için)
Bir ton çimento 600 TL
Yarım ton çimento 300 TL
Yemek 400 TL
Bir haftalık pirinç 150 TL

aynebilimben@gmail.com mail adresinden iletişim halinde olabilirsiniz. 




Başlık Claude Bernard

11 yorum:

  1. Allah kabul etsin. Babanızın da mekanı cennet olsun inşallah

    YanıtlaSil
  2. allah kabu etsin arkadaşım. temizlik işi bizde de var. allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
  3. alla allaa yaa saol face sayfası için. güzel haber bu. ay buzluk zamanı de mi, bamya barbunya araka turşu domates :)

    YanıtlaSil
  4. Bende halıları yıkamaya verdim, ama dünya para olmuş valla.
    Yardımlarınız yerine ulaşmış ne güzel,allah kabul etsin.
    Bamya en sevdiğim sebzelerdendir.Ama kışlık pek saklamam, alışmamışız galiba.

    YanıtlaSil
  5. Allah kabul etsin Babanınızın mekanı cennet köşelerinden bir köşe olsun Kamboçyadaki çocuklara birşeyler göndere biliyormuyuz hiç bilmiyordum

    YanıtlaSil