HAYAT BAYRAM OLSA

31 Temmuz 2020


Arife gününden işler bitince bayramın ilk günü insan rahat ediyor nedense. Arife günü pastahaneden tatlıyı aldım geldim. Çarşıya indim biraz market ve manav alışverişim oldu. 


Arife günü tatlının paketlenmesini beklerken bir sade türk kahvesi içtim.

Bayramın ilk günü nasılsa herkes kurban ile meşgul diyerek geç kalktık. Kahvaltıdan sonra ortalık topladım biraz, bulaşıkları yıkadım. Ağbimin insülününi vurdum. Bu insülün şekeri istediğimiz düzeyde tutuyor. Açlık şekeri 100 civarı 2 saat sonraki tokluk şekeri de 200 ün altında olmalı. Yemesini içmesinide düzenli tuttumu sorun yok demektir. 

Bayramın 1. günü aşağıdaki filmi izledim.


SON AŞK 

Matthew Morgan, Paris'te yaşamını sürdüren yalnız bir adamdır. Bir tesadüf sonrasında zarif ve sevimli bir kadın olan Pauline ile tanışır ve yaşama gücünü yeniden kazanır. Birlikte gerçek dostluk ve içten bir ilişkiye adım atan ikili, bu süreçte aile olmanın değerini de anımsar. Pauline bir araba kazasında ailesini kaybetmiş ve bu acı olayın sonrasında asla başka biriyle birlikte kendini güvende hissedememiştir. Matthew ise karısının ölümünden sonra çocuklarıyla sarsıcı sorunlar yaşamıştır. Pauline, Matthew'un bu sorunlarının neden olduğu son derece trajik bir olaya tanık olur ve Matthew ve oğlu Miles'ın arasındaki problemleri çözmeye karar verir.


Corona dolayısı ile pek bir gelen giden olacağını düşünmüyorum. Ki öylede oldu. Komşular ile bile bahçeden bahçeye merabalaştık. 

Bu arada gecenin saat 01 nde bizim asma yapraklarını toplayan komşu, kendi bahçesinde yaprak toplarken merdivenden düştü bacağını kırdı, ameliyat ettiler platin takıldı bacağına. Ziyaretine gidemesekte telefon ile geçmiş olsun dileklerimizi ilettik. Çorluya kız kardeşine götürdüler çünkü burada bakacak kimsesi yok. 

Bayramın 2. günü görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

8 yorum:

  1. Hayırlı mutlu bayramlar olsun inşallah Ablam 😊 Sevgiler 🌼

    YanıtlaSil
  2. Film çok iyi gözüküyor. İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu bayramlar :)
    Çok tatlı bir filmdi, izlemiştim.
    Atasözüne ise bayıldım

    YanıtlaSil