NAMUSLU OLMAK SİZİ DİĞER İNSANLARDAN ÜSTÜN YAPMAZ.

14 Temmuz 2020


Bugün sabah erken kalktım, ağbimle hastane randevu saatine kadar oyalandık. Sonra Erdal ağbi geldi taksi ile bizi aldı. Hastaneye tam randevu saatinde gittik. İçeri girdik sıramızı onaylattık. Doktor kapısında beklemeye başladık. Sıramız geldiğinde içeri girdik. Özlem hanıma 15 günlük açlık ve tokluk şeker ölçüm takip kartını uzattık. İnceledi biraz sohbet ettik. İnsülün sabah 10 ünite akşam 10 ünite vuruyorduk onları 14 er üniteye çıkardı. Açlık şekerini 100 tokluk şekerini 200 e çekmemiz lazım dedi. Eve geldik.


Eve geldik, bulaşıkları yıkadım öğlen yemeği için bulgur pilavı ve cacık yaptım. Film izleyecektim vazgeçtim bir 50 sayfa kitap okudum sonra biraz uzandım.

Şimdi dark dizisi 3. sezon son bölümünü izliyorum.

Başlık DOSTOYEVSKİ Suç ve ceza 

4 yorum:

  1. bulgur cacık mı oh ben de yapayım canım çekti. dark son bölümde karmaşa çözülüyo :)

    YanıtlaSil
  2. Bulgur cacık baya iyi :)

    YanıtlaSil