YAZ MİMİ

18 Temmuz 2020


Netten alıntıdır.

İÇİMİZDEKİYAZ beni mimlemiş, gelelim cevaplara

* Dondurma mı / Meybuz sorbe mi ?

Ben dondurmayı alayım, özellikle sade, tahinli, bal bademli, çilekli.

* Kavun mu / Karpuz mu ?
İkisini de severim.

* Köy tatili mi / Deniz tatili mi ?
Deniz tatili yaptım köy tatili alayım. Karadeniz ve kaş köyleri olabilir mesela.

* Otel mi / Pansiyon mu ?
Her ikisi de olur. Yeter ki sakin olsun.

* Deniz mi / Havuz mu ?
Deniz olsun ama kıyısı olsun:) yüzme bilmem.

* Mayo mu / Bikini mi / Haşema mı ?
Üçünü de almamayım giymeme kararı aldım kıyısında yürüsem yeter bana.

* Yüzmek mi / Güneşlenmek mi ?
Yüzme bilmem, güneşte de az kalmak isterim. Yaktı mı çok kaşındırıyor sonra.

* Sandalet mi / Terlik mi ?
Her ikisi de yazın tercihim ama terlik daha rahat derim.

* Elbise mi / Etek mi ?
İkisini de almayım rüzgar uçuruyor sonra, pantolona devam derim.

* Yaz mı / Kış mı ?
Her ikisi de güzeldir.

Yapmak isteyen tüm arkadaşları davet ediyorum.










14 yorum:

  1. ayyy denizde suya hiç girmeden olur muuuuu :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş bir mimmiş. Ama görselde ki odadan kendimi alamadım. :))

    YanıtlaSil
  3. Keyifli bir mimmiş, cevapları okurken bir yandan kendi cevaplarımı düşündüm :))

    YanıtlaSil
  4. Ben o görseldeki odayı alayım:)))

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir mim olmuş Özlemcim :)

    YanıtlaSil
  6. çoook teşekkür ediyorum özlem hanım cevaplarınıza da bayıldım ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil