MÜMKÜNSE HAYRET, İBRET VE NEFRETTEN HASTA OLMAMAYA ÇALIŞIN.

26 Temmuz 2020


Bugün de havalar sıcak, iş yapası yok insanın ama mecburen yapıyoruz. Sabah erken kahvaltıdan sonra ağbimin ayağına pansuman yaptım. O kahveye gider iken, ben de hazırlandım iğne vurulmaya başladım, biraz rahatsızdım doktor verdi. 5 günlük bir iğne tedavisi. Özel tıp merkezinde iğnemi vurunmak için yola çıktım. İğneyi vurulduktan sonra yakın mesafedeki pastaneye uğradım bir asuman tatlısı yedim ve kahve içtim.


Daha sonra az ilerideki vetenire uğradım kedi maması aldım. Bahçedeki kedimi mama ile besleme kararı aldım. Somonlu mamalardan aldım. Daha sonra yürüyerek eve geldim. Evden çıkmadan bir makina çamaşır atmıştım onları çıkardım astım. 


bu şekerler de pet shopta idi
Salonun tüllerini yıkadım astık yarında güneşliklerini yıkayacağım.


Dün kafasına göre dergisinin okuması bitti, kafa dergisine başladım akşam.  
Dizi olarak çemberimde gül oya yı izliyorum yayınlandığı senelerde pek izleyememiştim.


Başlık Necip Fazıl Kısakürek, hücum ve polemik kitabından

18 yorum:

  1. yahu o köpüş ne öyle çok tatlıı. geçmiş olsun. ben de, ikide uyandım, kahvaltı yaptım, şimdi sen çal kapımı tekrarını izliyom. asuman tatlısı mı. sen hep denişik şeyler biliyon buluyon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim köpeği, asuman tatlısı esas istanbul/ Kadiköyde bir dükkana ait. Bizim burada da bir pastane yapıyor. Muzlu ve çilekli olarak iki çeşidi var.

      Sil
  2. Geçmiş olsun önemli bir şey yoktur inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Asuman tatlısını merak ettim. Nasıl bir şey ki?

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun.
    Sıcaklarda insan bir şey yapmak istemiyor gerçekten, neyse ki istanbul baya esintili.

    YanıtlaSil
  5. Sarı çiçeğin adını biliyor musunuz.Çok severim annemde vardı.Asuman tatlısı ilginç.Size de geçmiş olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adını bilmiyorum yoldan geçerken birinin ev bahçesinde vardı orda çektim. İyi dilekleriniz için sağolun.

      Sil
  6. Onca satırda Asuman tatlısı takıldı aklıma bi de o minik köpekler :) bi araştırayım tatlıyı

    YanıtlaSil
  7. asuman, magnolia ya benziyomuş yaa kadıköyde bakıyim :)

    YanıtlaSil
  8. Buralar da yanıyor. İnsan oturduğu yerde kokuyor resmen.

    YanıtlaSil
  9. Bir süredir blog arkadaşlarımı okuyamamıştım. Buraya da geç ulaştım. Geçmiş olsun, şimdi umarım daha iyisinizdir.
    Bir de Çemberimde Gül Oya'ya takıldım:) Sevdiğim nadir yerli dizilerdendir. İyi seyirler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allaha şükür iyiyim. Çemberimde gül oyayı vardiya sistemi uymadığı için izleyememiştim.

      Sil