KİMSE OLDUĞUN GİBİ GÖRMEK İSTEMEZ SİZİ

15 Temmuz 2020


Hava yinede çok güzel sabah işleri bittikten sonra kahvaltımı yaptım. Ağbimin ayağını pansuman yaptım. O kahveye gitti. Ben ortalığı topladım biraz. Akşam annem uyuyamamış gece 1:30 da beni kaldırdı bitişik komşumuz bizim asmadan o saatte yaprak topluyormuş onu izlemiş. Gecenin bir yarısı söylenmeye başladı evde. Komşu topladığı yaprakları satıyor, duvardakilerden topladığı yetmezmiş gibi bahçenin yanından da toplamış. İşin garibi akşam bu olayı yaşadık sabahleyin elinde el tartısı ve bir poşette yarım kilo yemeklik soğan ile bize geldi. Soğanları büyükmüş aynı tartı ile bizden küçüklü soğanlardan yarım kilo aldı. Hak geçmesinmiş onun için tartı ile gelmiş.Aslında yüzüne vurmak lazımdı ama sustuk demek ki komşudan gece yarısı izinsiz toplanan yaprağın hakkı yokmuş. 


GÖKKUŞAĞI ALTINDA AŞK

Sophie aşkı bulamayacağına inanıyordu ta ki Jack ve kızı Sophie kasabaya taşınana kadar. 

Romantik bir filmdi.




başlık Aziz nesin cümlelerinden

15 yorum:

  1. Filmin adını okumak bile yetiyor anlamak için :))
    Aziz Nesin'in söyledikleri ne kadar da doğru..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aziz nesin lider bir insandı zaten sözleri tam yerine oturuyor.

      Sil
  2. Hahaha soğanda hak geçer yaprakta geçmez herhalde :)

    YanıtlaSil
  3. ben olsam pat diye söylerdim... varsın deşifre olsun, hatta yüzü varsa utansın, rezil olsun...bundan sonra nasıl güven duyayım öyle bir komşuya... bugün yaprak, yarın başka şey... yüzüne vurulmadıkça devamı gelir... cesareti kırılır da yapmaktan çekinir belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söyleyemedik işte Allah için sustuk.Cesaret değil yürek meselesi ruşyena

      Sil
  4. Komşuya bak sen ya. İnsanların bu işgüzarlığı :(

    YanıtlaSil
  5. aa o nasıl şey öyle,çeşit insanlar.

    YanıtlaSil
  6. Hey allahım ya :))) Ben bu insanları anlamakta gerçekten güçlük çekiyorum...

    YanıtlaSil
  7. ha haaa yaprakçı abla iyimiş :)

    YanıtlaSil
  8. Görünmez olduğunu sanmış demekki o saatte yaprakçı teyze 🤣

    YanıtlaSil