BAZI ŞEYLER HAK EDİLİR, BAZI İNSANLARA HAK ETTİĞİ VERİLİR.

17 Temmuz 2020


Dün akşam üzeri ayva ağacına sarılan asmanın dallarını kopardı annem. Haliyle bir poşette yaprak çıktı. 1 poşette yeşil fasulye topladık bahçeden. Sabah kahvaltı yapıp bulaşıkları yıkadıktan sonra annem fasulyeleri ayıklarken ben yaprakları haşladım. Yatakları topladım. Üstümü değiştirdim, maskemi taktım çarşıya indim.


Peynirciye, manava, A101 e uğradım. Fırına uğradım bir poğça bir kurabiye aldım askıya bir ekmek bıraktım. Parkıma geçtim ajda çay söyledim, ardından bir sade türk kahvesi içtim. Kalktım bankamatiğe uğradım oradan eczaneye uğradım vicks aldım, tavukçuya uğradım eve gelmek için minibüs durağına geçtim. 


Minibüse bindim eve yakın nalburda indim, annem kalekim ısmarlamıştı onu aldım eve geçtim. Elimdekileri mutfağa bıraktım bakkala ve fırına geçip ekmek aldım. Aldıklarımı yerleştirdim evde. Ağbim geldi kahveden annemle birlikte yatıyorlar şu an. Ben kitap okuyayım dedim ama filme başladım. Başladığım kitapta çok sürükleyici bir günde 200 sayfa okudum:))


TUHAF KİRACILAR

Hayatının son zamanlarında dul kalan Hubert Jacquin, kendisine bu yaşamında alışmak zorunda kalır. Oldukça zor günler geçirmeye başlayan Hubert, bütün zamanını neredeyse evinde tv izleyerek depresyon geçirmektedir. Ancak hayatındaki bir günde yanlış anlaşılma sonunda bütün hayatının değişmesine neden olur. 


Başlık Aslı Arslan'nın emare kitabından.


4 yorum: