OKSİJEN GAZETESİNDEN OKUDUKLARIMDAN

24 Kasım 2023

 

 









 

8 yorum:

  1. oksijen de bayan yanı da keyifli :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar faydalı bilgiler veriyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sağlık kısmını ben çok seviyorum ,
      Sevgiler size..

      Sil
  3. Gazete çıkaran, satan, okuyan kaldı mı ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahmetli babamla yıllarca hergün gazete okuduk. Özellikle hafta sonları 2 gün tüm gazeteleri alırdık. Tüm hafta boyunca günlük gazetenin yanında onları da okurduk. Basın kendini bozunca bu işlemden vazgeçtik tek gazeteye düştük. Bu gazete okuma kültürü bana ondan kaldı. Bu gazeteyi seviyorum haftada 1 gün çıkıyor ve alıyorum, hatta dün yeni sayısını aldım.
      Saygılar,

      Sil
  4. İnternet haberciliğini takip ediyoruz hatta sesli kitap dinliyoruz ağaçlar ziyan olmasın diye ama kitap ve gazete kokusu bir başka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef başka bir hastalığım var, beğendiğim söz ve yazıları keserek defterlere yapıştırıyorum bunun için de mutlaka basılı yayın almam gerekiyor.
      Saygılar,

      Sil