SİZİ İHMAL EDENİ SİZDE İNKAR EDİN

02 Temmuz 2024

 

 
Sizi ihmâl edeni siz de inkâr edin :))
💬 🌻🙋
 " Sizinle uzun süre konuşmadan durabilen kişi, sizi sevmiş olamaz. 
Ne kadar meşgul olsa da sizi gerçekten sevmiş biri, size ulaşmanın bin türlü yolunu bulur. 
İnsanlar söyledikleri kadar meşgul değillerdir, öncelikleri siz olmadığınız için size sıra gelmez. 
Kaldı ki asıl değer, yoğun zamanlarında bile size dönmek için çabalamasıyla belli olur. 
Yoksa boş zamanlarında herkes dönüş yapar. 
Neyse, size sıradan biriymişsiniz gibi davranan birini siz de sevmeyin. 
Önceliği olamamışsanız seçeneğisiniz demektir. 
Seçenek gibi görüldüğünüz yeri terk edin. 
Zaman bir öncelik meselesidir. 
Herkes önceliği olana müsaittir. 
Çabasını görmediğiniz birinin sevgisine inanmayın. 
Bu konularda tavizsiz ve keskin olun.
 Kör bir bıçak olursanız sizi basit işlerde kullanırlar, keskin bir bıçak olursanız dikkatli davranırlar.
 Varsın keskinsin desinler, asla taviz vermeyin. 
Çünkü sizin değeriniz, başkasının merhametine kalmadı. Bunu bilin. Okuduğunuz için teşekkürler:))
 

13 yorum:

  1. İhmal edeni inkar etmek. Harika bir hayat felsefesi olur:) Gerçekten de öyle insan isterse her şeye vakit buluyor valla. Hiç vakti olmasa bile çok istediği şey için gerekirse ihmalkarlık yapar, kaçak göçek bir fırsat bulmak için uğraşabilir. Bize yalnızca bahaneleri ulaşıyor kimi zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim uyguladığım bir olay, mesela ağbimi boşandığı eşinden olan kızı aradım cevap vermedi, birkaç gün bekledim dönmedi ve engelledim olay budur.

      Sil
  2. Bence de öyle. Ben aramayınca beni aramak akıllarına gelmeyenleri düşündükçe özellikle 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru yazılmış ve uygulanması gereken bir yazı

      Sil
  3. Çabasını görmediğiniz birinin sevgisine inanmayın.... Bu cümleye fazlasıyla katılıyorum, kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık. Yazdıklarınızın hepsi doğru. En çok katıldığım ise: "Çabasını görmediğiniz birinin sevgisine inanmayın." cümlesi oldu.

    YanıtlaSil
  5. Yıllardır bu konularda tavizsiz ve keskinim. Geç oldu ama en azından artık kafam rahat. Keskinsin diyeni de umursamıyorum. Varsın, desinler. :)
    Önerileriniz çok kıymetli...Teşekkür ediyorum paylaşım için.

    YanıtlaSil