AKIL ÖĞRENEBİLDİĞİ KADARINI BİLİR

10 Ağustos 2020


Sıcaklıklar halen devam, geçen akşam yağmur şöyle bir atıştırdı geçti gitti. Bugün sabah erken kalktım tekrar yattım saat 09:00 gibi kalktım. Erdal ağbiye, taksiciye telefon açtım 09:30 gibi bizi aldı, hastaneye bıraktı. Ağbimin dahiliye doktorunda rutin kontrolü vardı. Şeker halen yüksek indiremiyoruz bir türlü. Sabah aç karnına 180 idi ki açlık şekeri 100 ve altı olması normal sayılıyor. Özlem hanım doktorumuz bizim ölçümleri iyi buldu fakar insülünü 2 ünite arttırdı, bir daha 1 ay sonra gelin dedi. Çıkışta tekrar erdal ağbiyle eve geldik.


Ağbime kahvaltı hazırladıktan sonra, alışveriş çantalarını da alarak ana sağlığa ilaç yazdırmaya gittim. Annem vertigo hastası onun ilacını yazdırdım, Özlem hanımda ağbime insülün yazmıştı her ikisini de eczaneden aldım. Elimde alışveriş poşetleri ile minibüs bekledim, geldi çarşıya gitmek üzere bindim tek müşteri idim, ayağımı sürüdüm çarşıya gelmeden minibüs doldu, taksi durağında indim.


İndikten sonra yürürken anneanne ve toruna rastladım, ikiside karton aşkına uykuda idiler. Peynirciye uğradım peynir aldım, manava uğradım alışveriş yaptım. Yeşil fasulye almadım hoşuma gitmemişti. Tekrar minibüs ile eve geldim. Bugün buranın pazarı ağbime para verdim bana alt eşofman türü bir şeyler bakacaktı pazardan arkadaşlarından. Telefon açtım daha henüz almamış arkadaşının yanında imiş. Ben de minibüsle  Pazaryerine geçtim. Ağbimle buluştuk ilk önce bana eşofman altı aldık  3 tanesi 50 lira. Oradan sebze pazarına geçtik, yeşil fasulye aldım, balık biber aldım sirkeli yağlı turşu bitti yenisi kurulacak yarın. Annem lokma istedi 3 tane lokma siparişi verdim, onlar olurken bende bir sade türk kahvesi içtim. Minibüsle eve geldim, fasulyeyi ayıkladım ocağa vurdum. Şu an çemberimde gül oya dizisini izliyorum. Çalışırken vardiyalı sisteme geçtiğimiz için 16:24 vardiyalarında izleyememiştim, baştan itibaren tekrar izliyorum.


  
Başlık Yeraltından Notlar, Dostoyevski den


10 yorum:

  1. ilk fotideki çiçekin adı neydiii :) evlilik, bayan yanı demii, feyhan güveen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bilmiyorum deep belediye ekmiş kaldırım kenarındaki beton saksılara. Karikatür evet bayan yanı

      Sil
    2. Kadife çiçeği sanırım :)

      Sil
  2. Hastalara şifa diliyorum. Koşuşturmacanın üstüne ne de iyi gider şu kahve:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifa dileğin için sağol arkadaşım. Evet kahve çok iyi geldi.

      Sil
  3. Bu kedilerin de kutu aşkı çok komik :)

    Karikatüre bayıldım. Git öte devrinde hissetmekteyim kendimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kutuları çok seviyorlar. Bayan yanı karikatürlerini seviyorum. Git öte olmasın devriniz daha onun için erken daha siz can cana devrindesinizdir de sen farketmiyorsundur.

      Sil
  4. Tatlı tatlı rutinini okurken karikatüre sesli gülmüşüm :))

    YanıtlaSil