ARKANDA BIRAKTIĞIN ŞEYLERİ DÜŞÜNME

28 Ağustos 2020


Bahardan kalma mine çiçeği arşivde unutulmuş. Günler her zamanki gibi geçiyor. Ev işi, nette dizi yada film izleme, kitap okuma eylemleri rutin olarak devam ediyor. Bugün de sabah kalkıldı, kahvaltı edildi, ağbimin ayağına pansuman yaptım. Ortalığı toparladım, bulaşıkları yıkadım. Üstümü giyindim evden çıktım. Geçen sene diktirdiğimiz bir nevresim vardı diken kişi yorgan girişini yandan bırakmış kullanamadık, onu dikişi düzeltilsin diye yine tekstil  atölyesine götürdüm. Evin bıçakları körelmiş onları bilelettim. Eczaneden steril gazlı bez aldım. Ucuzlukçuya pazar arabası gelmiş 1 tane aldım. Kollarım kopuyor yeri geldiğinde alışverişi taşırken. Şimdi zaten önümüzdeki ay turşu ayı zaten malzeme alırken bayağı işime yarayacak. Eve geldim 


etkinlik filmi olan çelik manolyalar filmini izledim.


ÇELİK MANOLYALAR

Çelik Manolyalar, bir güzellik salonunun etrafında birbirleriyle çok iyi arkadaş olan bir grup kadının yaşamlarından kesitler aktarıyor. 80li senelerde Louisiana'da yaşayan bir grup kadının, kocalarıyla ilgili bazı sorunları vardır. Kimi ölmüştür, kimi depresiftir, kimi daha evlenememiştir bile. Böylelikle bu kadınlar giderek kendilerini dedikodunun dayanılmaz çekiciliğine kaptırırlar. Dedikodu, bu kadınların en iyi yaptığı şeydir. Dışarda başka insanlarda arayıp da bulamadıkları birçok şeyi kendi aralarında ve bu küçük güzellik salonunda buluyorlardır.

Julia Roberts izlemediğim bir filmi idi beğenerek izledim.

Akşam bir dizi daha bitirdim.


UNBELIEVABLE

Dizi senaryosu Marie'nin gerçek yaşam hikayesini anlatmaktadır. Dizide genç bir kız tecavüze uğraşmış olduğunu söyler fakat bu iddaası herkes tarafından yalanlanır ve bu genç kızın iftira attığı söylenir. İki kadın dedektif ise bu gerçeği çözerek bu bilinmeyen suçluyu bulmak için kolları sıvar.

Gerçek bir hayat hikayesi olduğu için sürükleyici idi.

Ay sonu olduğu için yeni bir kitaba başlamadım. Ayın sonuna kadar dergi okuyacağım.
Son okuduğum 2 dergi, şu an da pozitif dergisi okuyorum




10 yorum:

  1. Diziyi izledim. Gerçekten vurucu bir konusu var. Film ise eğlenceli gibi bakmalı bir ara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi hakkındaki düşüncen güzel gerçekten etkileyici idi. Film eğlenceli gitsede sonu acıklı idi.

      Sil
  2. Çelik Manolyalar sevdiğim filmlerdendi. Dizinin konusu ilginçmiş. Pazar arabası çok işe yarıyor. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Handan uzun zamandır istiyordum almayı İstanbuldan anca getirdiler. Diziyi tavsiye ederim izle bence.

      Sil
  3. dizi güzeldi ivit. çelik manolyalar çokoş film :)

    YanıtlaSil
  4. Filmi not aldım. Diziyi izlemiştim çok sürükleyici ve üzücüydü maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmi umarım beğenirsin. Dizi hakkındaki düşüncelerinde haklısın

      Sil
  5. pazar arabanı güzel günlerde kullan arkadaşım. etkinliğe katılmana çok sevindim. bende henüz seyredemedim filmi. bu akşam seyredeceğim inşallah. sevgiler

    YanıtlaSil