İNSANIN İNSANA VEREBİLECEĞİ EN DEĞERLİ ŞEY YALNIZLIKTIR.

19 Ağustos 2020


Bugün boğucu bir sıcaklık vardı, öyle ki kuaförde boya şişmesin diye klima çalıştırdık yasak olmasına rağmen. Evet evet kuaför de idim bu gün. Sabah kahvaltıdan sonra randevum vardı, evden erken çıktım un ak fırına uğradım taş fırın simit, anneanne kurabiyesi aldım, askıya da 2 ekmek bıraktım kahvaltı etmek için parka geçtim. Ajda çay (büyük bardak) eşliğinde kahvaltımı yaptım. Tek çay kesmedi 2. ciyi de söyledim. Ardından birde sade türk kahvesi söyledim. Malum kuaförde bir şey yiyip içmek yasak. Depomu fulledim de girdim kuaföre:)) tam 11 de girdim kuaföre randevu saatime uydum saat 16 da kuaförden çıktım boya, röfle, pedikür bu kadar saat tuttu Allah'tan fazla gelen giden yoktu. Biz bize idik. Ben saçlarıma röfle attırıyorum ki beyazlar fazla belli olmasın.


Kuaförde bekler iken birde böyle poz aldım. 10 sayfa filan kitap okudum. İşim bittiğinde yan tarafa manava uğradım bir marul aldım:) Bilgin, olmadı abla bu kadar az malla çıkamazsın dükkandan dedi:)) güldük. Kırmızı kapya biber ne zaman gelicek diye sordum. Yarın 11- 12 arasında gel malı seçersin dedi, malum közde biber yapacağız düz olması lazım. Yarın sabah ta onun için gideceğim manava.


Ardından Zehra sanat evine arkadaşa uğradım. Bana bir kitap sipariş etmişti geçenlerde bende teslim etmiştim kitabı. O kitabın ücretini almadım, her gün dükkanda Kuran okuyor babama bir yasin okursun demiştim. Sabah mesaj atmış bu sabah babanın ruhuna okudum diye, bende kuaför sonrası uğrayacağımı yazmıştım. Bir iki lafladık, sonra çıktım Kurukahveci bakkaloğullarında bir limonata içtim. Minibüs ile eve geldim. Sütçü gelmemiş bu gün telefon açtık bizi unutmuş, köye giderken döndü hemen kısa yoldan sütü getirdi. Yoğurt mayalamak için kaynatıyoruz şimdi. 





Başlık edip canseverden

10 yorum:

  1. Kuaförde geçen günler pek severim :)

    YanıtlaSil
  2. En iyisi hiç çay içmemek =)

    YanıtlaSil
  3. Bende hep röfleli gezerdim, ama kuaförde o kadar saat kalmayı göze alamıyorum, malum burası kocaman kalabalık bir şehir, kuaförde gelen giden bitmiyor, fırt diye boyatıp çıkyorum, ama röfleli saçlarımı özledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalabalık şehirlerde kuaför şu an sorun, bizim gibi küçük şehirlerde pek sorun değil.

      Sil
  4. kuaför olayı hiç sevemedim ben. Saçlarıma dokunulması rahatsız eder, kasılırım. Şu pandemide de hiç gitmedim. İkidir eşime emanet saçlar, hunharca kısaltıyor adam.)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yerde beyazlar çoğalınca mecbur kalanlardanım.

      Sil
  5. başlık süfer edip cansever en sevdiğim şair, çay komiiik, senin yazılar çok iştahlıııı :)

    YanıtlaSil