İNSAN KALBİ NE TUHAF

01 Ağustos 2020


Sabah kahvelerimden biri. Bu fincanımı kırdım maalesef. Sabah yemeğinden sonra ortalık topladım. Bir makina çamaşır yıkadım astım. Dün akşam üzeri akrabamız geldi kurban eti getirdi Allah razı olsun. Yan komşumuz müyesser yenge ve kızı bizde idiler.


Temmuz ayında okuduğum kitaplar burada. Şu an martin beck serisinin 2. kitabı olan duman olan adam kitabını okuyorum.

Bayramın 2. günü filmi gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanmış.


KALİNKA

Gerçek bir hikayeye dayanan KALİNKA filminde, Andre Bamberski’nin rahatsız edici koşullarda ölen kızı Kalinka için adalet arayışı anlatılmaktadır. Kızını öldürdüğü farzedilen katili 27 yıl kovaladıktan sonra, Bamberski nihayet katili kaçırır ve adalete teslim eder.






6 yorum:

  1. insan kalbi ne tuhaf ? bir iki satır yazsaydınız neden böyle düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan kalbinden iyilikte geçer kötülükte hangisi dile gelse acıtır insanı.

      Sil
  2. son bulmayacak sorunlar var gibi.

    YanıtlaSil
  3. Bu postta bir ruhsal gerginlik sezinledim sanki...

    YanıtlaSil