KÜSMEK BAŞKA BARIŞMAK BAŞKA BİR KUVVET KAZANDIRIR.

16 Ağustos 2020


Ağustos 15 ten sonra hava değişiyor gibi geliyor bana, şimdi rüzgarlar başladı. Havalar tam közleme yapma havası biber patlıcan közlemeleri başlar artık. Bende haftaya kırmızı biber alsam iyi olacak. Pazartesi fiyatlara bir bakalım nasıl pazarda.
Bugün hepimiz geç kaldık kalkmaya:)) ben kahvaltıyı hazırladım tekrar yattım:)) onlar kahvaltı yaptılar. Sonra ben kalktım çeyrek tost bırakmışlar bana bende biraz üzüm çıkardım dolaptan yıkadım, biraz peynir ile birlikte sabah kahvaltımı yaptım. Ağbim tekrar yattı.  Bende bilgisayarı açtım, bir film seçtim.


ZOR ZAMANLARDA AŞK 2018

Nazi Almanya’sın da yaşamak her geçen gün kötüye gitmekte. Ötekileştirmenin, acımasızlığın ev Irkçılığın, en üst seviyelere ulaştığı bu zamanlarda hayatta kalmak adeta pamuk ipliğine bağlıdır. Cani Nazi askerleri tarafından esir edilen bölgedeki binlerce insan. Elbette her asker aynı kötülükte değildir. Siyahi bir kızın askere olan aşkını konu ediniyor. Nasıl olabilir de böyle bir ortamda böylesine kalbi körelmemiş gençler hala var olabilir? Belki de bu sisteme en başından beri karşıdırlar 

Beğenerek izledim, hatta filmin sonunda bir kaç damla gözyaşı döktüm. Gerçi herkesin duyguları farklıdır kimi ağlamayabilir.

Filmden sonra karışık kızartma ve bulgur pilavı yaptım. Öğlen yemeklerini yediler, kalan lar akşamıda idare eder. Bulaşıkları hallettim, ağbim kahveye gitti, annem uzandı, bende çemberimde gül oyanın bir bölümünü daha izleyim dedim.



Başlık Hasan Ali TOPTAŞ Heba kitabından

8 yorum:

  1. Film güzel bir film. Ama benim aklım karışık kızartma ve pilavda kaldı. Sanırım karnım acıkmış.:)

    YanıtlaSil
  2. 15 ağustos'ta hava değişir derler eveet :)

    YanıtlaSil
  3. Lafı vardır,ağustosun 15'i yaz,15'i kış, diye. Benimde hoşuma gidiyor, artık geceleri serinliyoruz ,İstanbul'da sıcak hiç çekilmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıcaklık bakımından haklısın ama toz bakımından bakıyorum ben olaya yolun bütün tozu pisliği bahçede bizde:(

      Sil
  4. Filmi izlemedim, aklımda bulunsun. Kış hazırlıklar bizde de tam gaz. Sürekli bir kaynatma, kurutma hali...

    YanıtlaSil