HİLE İLE ELDE EDİLEN BAŞARININ ÖMRÜ KISADIR.

21 Ağustos 2020


Tünaydın herkese, yorgunluktan ancak bu saatte kalkabildim 11:00.... Dün sabah erken kalktım, kahvaltı hazırladım. Ben yine dışarı çıkacağım için kahvaltı etmedim. Saat 10:30 da giyinip evden çıktım. Yürüyüş yaparak gittim. İlk önce eczaneye uğradım, ağbimin ayağındaki yara kapanmadı rif iğnesi ile pansuman yapıyorum bant bitti bant aldım. Meret ne de pahalılanmış, tam 45 tl tuttu. Unak fırına geçtim bir poğaça bir kurabiye aldım. 2 ekmek askıya bıraktım gelmişken. Oradan çıktım manava geçtim İstanbukdan gelen mal mnibüsüde yanaşıyordu zaten. Bilgin hemen kapya biber sandıklarınıindirdi bende poşet almıştım içeriden 10 kilo bir biber ayıkladım.Topan patlıcan baktım yokmuş. 5 kilo da normal patlıcan aldım. Parka geçtim çay ile poğaça ile kahvaltı yaptım yanımda da aşağıdaki güzellik mışıl mışıl uyuyordu şekilden şekile girdi yanımda:))


Eve geldim şöyle güzelce bir ateş yaktık.


Odunluktan kalın odunlar ile güzelce harladık ateşi közlendirdik.
Biberleri patlıcanları közledik, ateşten alır almaz bir poşetin içine koyup ağzını kapatıyoruz ki terlesin kabukları daha rahat soyulsun.
Saat 18 de işimiz bitti. Kabuklar soyuldu buzdolabı poşetlerine altına 2 patlıcan, üstüne biraz biber ile paylaştırdık. Kışlık haftada bir sarımsaklı yoğurtla yenir artık. 


Yorgunluk kahvemizi de içtik.
Akşam yemeğinden sonra da kitap okudum ancak. Dizi film izleyemedim.


14 yorum:

  1. Dolu dolu bir gün olmuş.Nice güzel günleriniz olsun :))

    YanıtlaSil
  2. İzmir'de de Yalova'da da çok yapardık mangalda. İstanbul'a geldik geleli özledim o tadı. Ellerinize sağlık.

    Ben de dün biraz domates yaptım ama daha çoook alıp yapmam lâzım, bu sne herkes evde olunca bütün domates stoklarım bitmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol handan resimlerden gördüğüm kadarı ile apartman bahçesi var yine yapabilirsiniz mangalda. Ben domates yapmıyorum, kışın salça kullanıyoruz biz.

      Sil
    2. Yok, sitenin içinde mangal yapılmıyor. Bir yerlere gidip yapmak lâzım.

      Sil
    3. tavsiye ederim közlemenin ateşte tadı bir farklı oluyor

      Sil
  3. Oh ellerinize emeğinize sağlık afiyetle yiyin inşallah güzel ablam sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol özlemciğim, sağlıkla tüketelim hep birlikte.

      Sil
  4. bugünkü yazımdaki 3 filmi de kaçırmaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. oyy bu yazdığın közlemeli yoğutlu şeyden dabayım ben deee :)

    YanıtlaSil
  6. Ben neden fırında yapacağım diye uğraşıyorum ki :/ Mangal yaksam biryerlere gidip ne güzel olur aslında... Ellerine sağlık arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol şebnem senin dediğinde olur hemde güzel olur.

      Sil