MUTLULUĞUMUZDAN YALNIZCA KALBİMİZ SORUMLU

31 Ağustos 2020


Yine sıradan bir gün, sabah kalkıldı kahvaltı yapıldı, ortalık toplandı. Daha sonra biraz müge anlı izledim. Sonra üstümü değiştim, pazar arabamı aldım doğru minibüsle doğru pazara. İlk önce şöyle bir gezdim daha henüz turşuluklar çıkmamış. Genel bir pazarlık alışverişi yaptım. Meyve sebze aldım. Kent konseyinin dükkanına oturdum.Sabah kahvaltı yapmamıştım ben kendime çiğ börek ve limonata söyledim. Sonra da bir kahve aldım.


Kalkmadan önce 2 tane de lokma aldım anneme. Minibüsle eve geldim yine. Aldıklarımı yerleştirdim. Yeşil fasulyeyi ayıkladım ocağa vurdum. Ağbim geldi kahveden öğlen yemeği hazırladım yedi.
Yemek ve bulaşıktan sonra dizi izlerim demiştim. Yeni bir diziye başlamıştım
9-1-1 lone star 2 bölüm izlemiştim. Telif hakları nedeni ile yayından kalkmış üzüldüm güzeldi. Şimdi Alta mar izlemeye devam...


4 yorum:

  1. Çiçeğin kokusu geldi resmen çok güzel duruyor (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçeden gülümüz sonbahara girdik artık son demleri

      Sil
  2. O son eklentide ki şiir ne güzel.
    Ellerinize sağlık.
    Bugün biz evde yoğunduk. Kızın arkadaşları geldi, kudurdular. Bende balkonda kahve kitap leyfi yaptım. :)
    Selamlar 🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin yıldırımın unutma dersleri kitabından bir paragraf o satırlar. Sağ olsunlar da gürültüleri olsun boş ver. Bol kahveli kitaplı günler.

      Sil