GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ

01 Eylül 2020


Sayfasında gördüm, ilk defa bende katılmak istedim. Kitaplarımı kitaplığımdan seçtim,boşta olanlar için dolabımı açıp oradaki kitaplara bakmam lazım yada kütüphaneden yardım alacağım.

1.Kategori (10 puan): İsminde GÜZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen/olayların Güz'de geçtiği bir kitap.
Leyleklerin Uçuşu – Jean Christophe GRANGE

2.Kategori (10 puan): Adında yada konusunda Kitap yada kitapla ilgili olan bir konu geçen bir kitap.
Kitapçı dükkanı- Deborah MEYLER

3.Kategori (10 puan): Hz.Muhammed ile ilgili bir kitap.
Hz. Muhammed’in Hayatı – Martin LINGS


4.Kategori (10 puan): Fantastik türde bir kitap.
Halka- Mats Strandberg- Sara bergmark Elfgren

5.Kategori (10 puan): Herbert George Wells yada Sait Faik Abasıyanık' tan bir kitap.
Doktor Moreaunun Adası - Herbert George WELLS 

6.Kategori (10 puan): Adalet Ağaoğlu yada Ursula K. Le Guin den bir kitap.
Ölmeye yatmak- Adalet AĞAOĞLU

7.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.
Atatürk'ü Kimler Öldürdü- Ali KUZU 

8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Aynı harfle başlayan üç kitap yada bir yazardan üç kitap.
Kayıp itfaiye arabası – Martin BECK
Savoy cinayeti- Martin BECK
Pis adam- Martin BECK
9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kapağındaki baskın rengi  Sarı / Turuncu / Kırmızı olan birer kitap.
Sarı-  Sevgi uğruna yaptıklarımız - Kristin HANNAH
Turuncu-  Uzaklar- Can DÜNDAR
Kırmızı- Aşka dair- İskender PALA
10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında Meyve,sebze/ Hayvan / Çiçek ismi olan birer kitap.
Meyve sebze- Nar çiçekleri – Sandy TOLAN
Hayvan- Hayvan çiftliği- George ORWELL
Çiçek ismi- Son Sardunyalar - Ahunur AÇIKBAŞ
11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri G, Ü, Z ile başlayan 3 kitap.
G- Gör beni- Azra KOHEN
Ü-Üç Kız Kardeşler- İclal AYDIN
Z- Zor - Ray CLEMENTS

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Sayfa sayısı 100 / 200 / 300 e kadar olan birer kitap.
100- Tibetin gençlik pınarı – Peter KELDER
200- Kendini arayan kadın- Halit ERTUĞRUL
300- Rüyalar aşk ve hüzün – F. Zerrin DAĞCI

Yalnız hesaplamayı doğru yapabilirmiyim bilmiyorum artık yardım edersiniz.

10 yorum:

  1. Secimleriniz guzel, iyi okumalar. Her okudugum kitap bana daha sonrasinda ne okuyacagimi soyler. Bu bedenle simdiden liste yapamiyorum ama ben de katildim şenliğe. Puan bahane maksat okumak ve okuma süresini renklendirmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde de okuyan bir insanım ama böyle okumayı ilk defa deneyeceğim. Beğeni için sağolun.

      Sil
  2. Çok keyifli bir etkinlik. Sanırım ilk başladığından beri katılıyorum ben. O zaman başka bir arkadaşımız düzenliyordu.

    YanıtlaSil
  3. ooo sende bizim etkinliktesin demek. liste çok iyi. bende yaptım bir liste umarım okuyabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. listede hatalar var galiba nilgünün bloğunda yorumlarda okuyorum son halini tekrar görmek isterim.

      Sil
  4. grupların puanlamasında hata olmuş birde 3 ten 5 e zıplamış liste biraz ssıkıntılı halleder nilgün :)

    YanıtlaSil
  5. bu listenin yıldızı, ölmeye yatmak, nefis yaa, üç kitaplık seri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleymiş bakalım diğer 2 kitap var mı kütüphanede...

      Sil