SEVMEK İNSANI YALNIZLAŞTIRIYOR

03 Eylül 2020


Günler her zamanki gibi geçiyor. Sabah kalk kahvaltı yap, bulaşık yıka ortalık topla. Tarhanayı karıştır, daha iyi kurusun. Çamaşır yıka, katla yerlerine kaldır. Alışveriş yap yıka yerleştir....
Müge Anlı ve Esra Erol başladı anneme TV yi aç kapa kulaklar duymuyor doktora çıkarmak lazım. 


Komşu ayağını kırmıştı asma yaprağını toplarken, bir buçuk aydır kız kardeşinde idi, eve gelmiş geçmiş olsuna gitmek lazım.


Bu koronalı günlerde misafirlikmi olur dedim bunu okuyunca...


Facebook 12 yıl öncesini hatırlattı bana örgü takı yapmışım minik boncuklarlar ile deli gibi uğraşmışım.

Bu gün dişçi randevum vardı, bir dişi kurtaramadık çekti deniz bey dişimi, Allahtan eli hafif hiç anlamıyorum. Yakında diş yaptıracağım kendime artık bu gidişle..

Dönüşte kütüphaneye uğradım güz okuma şenliği için bir kaç kitap aldım okumak için. 

Başlık Virginia Woolf

8 yorum:

  1. Ankara'Da vaka sayısı çok arttı.Hiç bir toplu merasime gitmemeye gayret ediyorum ben de...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Üzerinde yaşadığımız gezegenin sevgi üzerine yaratıldığı ve kurulduğunu mukaddes kitaplardan ve onların tebliğcilerinden anlıyoruz. Sevmenin insanı yalnızlaştırdığı konusunda biraz araştırma yapmam gerekecek.
    Güzel ve keyifli bir paylaşımdı. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun bende de var problemli bir diş. allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
  4. ay ne misafirliği yaaa amaniin :)

    YanıtlaSil