HER ZAMAN İYİ NİYETLİ VE DÜRÜST OL

14 Eylül 2020


İki gündür yağmur çiseliyor ama tam olarak yağamıyor. Aşırı rüzgar var, gökten sesler geliyor ama gerisi yok. Evdekiler iyi çok şükür, bu gün buranın pazarı ama pazara gitmedim bu gün.


Arkadaş eşinden ayrılıyor, çok içiyor kocası. Çocuklarıda omurilikten ameliyat oldu rahatsızdı, daha henüz yataktan kalkamadı kızları fizik tedavi görüyor. Artık olay şiddet uygulamaya kadar gelmiş, ayrılıyorlar. Bizim kızda bu arada tupperware vs satışlar yapıyor. Bende onun gönderdiklerinden bir şey seçtim. Bu gün onunla buluşup alacaktım malzemeleri ama gelmemiş bir sonraki kargoya kalmış.
Bende pazara gitmeyi iptal etmiştim bu yüzden manava alışverişe gittim. Annem aşure için aldığım sarı kuş üzümünü beğendi, biraz alda hoşafa filan atarız dedi onu aldım. 
İnternette gördüğüm yıllardır yapmayı ertelediğim geremez denilen yoğurtlu biber tarifini yaptım.


Tarifi

Tarifte 1,5 kilo biber yazıyor ve ilk defa yaptığım için 1 kilodan denedim sadece. Yıllar önce yahoo da gruplar vardı, Figen hanım o grubun kurucularındandı, her tarifini rahatlıkla deneyebilirsiniz. Daha sonra çarşıya tekrar inip yarım kilo biber daha alıp kavanozu tamamladım.
Tereyağlı labne peynirli içi zeytin ezmeli bir poğaça tarifi var mükemmel
Bu tarifi ben 2 tepsi fethiyeye tatile giderken yanımıza yolluk yapmıştım, 5 kişi. burdan İstanbuldan bize dahil olan 5 kuzenle birlikte  Otobüs İstanbulu çıkınca bitirmiştik:))

Kışın şaşmazı ise 
Kesinlikle tavsiye ederim.


ATİYE dizisinin 2. sezonunu izledim güzeldi hatalarına rağmen

güzel bir inceleme yazısını buradan okuyabilirsiniz











13 yorum:

  1. Afiyet olsun, sağlıklı günlerde tüketin.

    Boşanmalar giderek artıyor mu nedir,? etrafımdan da alıyorum bu tür haberler,şiddet merkezli çoğu da :(

    YanıtlaSil
  2. hımm atiye 2. sezon bitti yani oley izlerim, yoğurtlu biber mi hımm, kızartma gibi yani oh güxeldir herhalde, ay yağmurlar yağsıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızartma gibi değil deep, burada biberler çiğden konuluyor yoğurt ve çökelekli karışımda olgunlaşıyor.

      Sil
  3. Çiçeğin adı ne çok değişik ve güzel (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pasiflora ilk resimdeki çiçek.

      Sil
    2. Çayı da varmış. Hiç bilmiyordum. Maşallah çok güzel :)

      Sil
    3. şurubunu biliyomda çayını bilmiyordum:))

      Sil
  4. Labne peyniri girince her şey güzel oluyor. Yıllar önce ilk kez Pınar'ın labne peynirine alışmıştık eşim tiramisu yapıyordu. Tabii o zamanlar böyle bir lezzet bilinmiyordu, biz de İsviçreli bir aileden öğrenmiştik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiramisuyu uzun zamandır yapmıyorum tarifini bile kaybetmiş olabilirim.
      Labne peyniri muhteşem bir tat vermişti poğaçaya tavsiye ederim.

      Sil
  5. Atiye çok karışık değil miydi yaaa :(

    YanıtlaSil
  6. Çok değişik tarifler öğreniyorum sayenizde. Sizinki gibi her yıl yapılan, bizzat denenmiş tarifler gibisi yok. Pazarda balık biber gördüm, aklıma geldiniz:) Bir ara Sahrap Soysal Pınar Labne reklamlarında çıkıyordu. Labneli poğaça tarifi vermiş, birebir uyguladım, rezalet bir şey olmuştu. Sizinki garantili tarif belli. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil