OKUDUKLARIM 50 BEN KAZANMADAN BİTMEZ.

12 Ağustos 2020


Hayır! Düzen bozulmadı, yeniden kuruldu... Yıkılan bir şey yok, değişen çok şey var sadece ve her değişim ürkütücü bir karmaşayla, çözümsüz gibi görünen sorunlarla ve sonsuz kaygılarla yağar insanın üzerine...
Yeni düzen bir tehdit değil, bir seçim...

Teknolojik gelişmeler insan sağlığını korumaya yetmiyormuş, bir kez daha yüzleştik bu hakikatle... İnsanın sağlığı yine doğanın kanunlarına bağlı...

Yeni dünya, bambaşka bir disiplin öğretiyor insanoğluna:

“Şikâyet etmemeyi, güvenmeyi ve olana teslimiyeti...”

Ne kadar şikâyete saparsan, o denli şükre davet edilirsin. Dengelenirsin.

Şimdiye kadar şikâyet ettiğin ne varsa, hepsine şükretmeyi öğretiyor yeni düzen sana.

Belki sarsarak, belki acıtarak, belki tokatlayarak... Belki sen anlayıncaya dek şiddetini artırarak...

Çünkü ilahi düzen, vazgeçmemiştir senden. Sadece fark etmeni ve hak etmeni bekliyordur hayatı...

Merak etme...

Sen kazanmadan bitmeyecek bu hikâye...

Çünkü kaybetmek için doğmadın. Bunun ne doğaya, ne evrene, ne de ilahi sisteme bir faydası var. Kazanmayı hak etmek üzere yaratıldın. Bu yüzden hep kazanmaya zorlamaya devam edecek seni sistem. İş ki, nasıl kazanmak gerektiğini bil. Hayat bir ödül değil, bir hak ediştir. Hayatı hak edenindir mutluluk ve düzen.

1 Günde bitirdiğim içinde çeşitli ritüellerin bulunduğu bir kişisel gelişim kitabı idi. Tavsiye ederim alın okuyun.

Sevildiğini bilen kişinin enerjisi yüksektir.
Tartışarak, kavga ederek, birbirinizi üzerek, her konuda zorluklar çıkartarak direncini düşürme.
Unutma ki insanın enerjisini en çok düşüren şey, kendiyle olan tartışmasıdır.
*****
"Başıma ne gelirse gelsin her zaman ayakta kalmayı ve yaşamayı seçeceğime söz veriyorum. Dua ettiğim her şeyin bir gün gerçekleşeceğine inanıyorum.
Zorluklar beni test edebilir ama yok edemez. Hiçbir basınç içimdeki enerjiyi durduramaz. Ruhum dayanıklı!
Her zaman üstesinden geldim ve bu defa her zamankinden daha güçlü bir şekilde yükseğe sıçrayacağıma inanıyorum. Sabredip güçlendiğimi hatırlayarak yoluma devam edeceğim.
Ben durdurulamayacak kadar enerji doluyum. Düşüncelerimi hep şimdide tutacağım. Dikkatimi hep en çok olmasını istediğim, aradığım şeyde tutacağım. Vizyonumun gücünü hissediyorum.
Ben zirveye çıkacağım.
Yeterince güçlüyüm.
İnanıyorum ki Allah zamanı geldiğinde açılmasını istediğim kapılarımı açacak. Allah beklentilerimi aşan güzellikleri bana sunacak, buna yürekten inanıyorum.
Ben ilahi aşka güveniyorum."
*****
Sandığından daha değerlisin.Senden başka hiç kimse senin değerini belirleyemez.
*****
Kimse seni nasıl hissetmen gerektiğine zorlayamaz.Düşüncelerini değiştirdiğin noktada,hisler de değişir.Hislerin değiştiğinde tepkilerin de başka olacaktır.
*****
Affetmek kimseye yaptığım bir iyilik ya da yücelik değildir. Sadece kendi ruhumu tedavi etme ve iyileştirme sürecidir.
*****
Bizi kızdıran şeyin aslında olay olmadığını,olayla ilgili kafamızdan geçirdiğimiz düşüncelerin duygularımızı etkilediğini fark edeceksin.
*****
Güvenme malına bir kibrit yeter, güvenme güzelliğine bir sivilce yeter...
*****
Buğday tarlaya ekildiği gün hemen başak vermez.
*****
Ne biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
*****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder