SEVDİKLERİNİZE YÜREĞİNİZDE NE VARSA HİSSETTİRİN

30 Ağustos 2020


30 Ağustos zafer bayramımız kutlu olsun. Bugün sabahtan işim vardı çarşıda, bittiğinde kahvemi içerken bu pozu çektim sizler içinde.
Günler hep aynı şekilde devam ediyor, olası bir değişiklik yok. Sadece tarhana çıkardık şu an benim yatağın üstünde kuruyor. Ben başka bir odaya transfer oldum uyumak için:))

Çarşıya inerken rastladım bu güzele de dükkanın merdivenlerine yayılmış uyuyordu.


Dizi izlemeye devam Alta mar dizisinin 1. sezonu bu gün bitti daha 2 sezonu var izlenecek.


Ağustos ayında okuduğum kitaplar sağdaki 3 tane kütüphaneden...

Eylül ayı daha fazla okumalı izlemeli olsun inşallah...

Sevdiklerinize yüreğinizde ne varsa hissettirin.
Belki ne yarın olur, ne de yarın O olur.
Hayat geç kalmayı affetmez.


Ahmed Arif

7 yorum:

  1. sinestezi, flanöz, per wahlöö pekii, ay minik köpek fotileri de çeksenee :)

    YanıtlaSil
  2. Korona yüzünden kütüphaneden elimi ayağımı çektim ve açıkçası eksikliğini baya hissediyorum :(
    yürektekini hissettirme konusu pek kolay olmuyor yaa, reçetesi olsaydı iyiydi sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bir araştır sterilazasyon makinası var örnek bu adresteki tekli şu an bizim buradaki 3 kitabı sterizlazasyon ediyor.
      https://www.sabah.com.tr/ekonomi/2015/08/11/kobiden-kitap-yikama-makinesi
      mutlaka sizin orada da vardır.

      Sil
    2. Teşekkür ederim,bakayım bi buna :)

      Sil