AĞAÇ EV SOHBETLERİ

26 Eylül 2020


Bu haftanın konusu, sevgili Deep Tone den. Soru ilginçti, hoşuma gitti, gecikmeden hemen cevaplayayım dedim.

Konumuz ise "Roman okumak mı daha keyifli, film izlemek mi?"

Vallahi bence ikisi de keyifli, önemli olan her ikisini de planlayarak yapabilmek. Mesela ben gündüz saat 17:00 ye kadar ev, alışveriş işlerimi bitirdikten sonra filme yada diziye zaman ayırıyorum. 17:00 ile saat 20:00 arası yemek yapımı, bulaşık işlerinden sonra yani 20:00 den sonra dergi yada kitap okuyorum, günümü bu şekil bölüyorum. Planlı programlı ikisinden de keyif alabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Son yazınızı okuduktan sonra, az önce oturup Pretty Woman filmini izledim ve bir şeyin farkına vardım. Öncelikle filmden çok keyif aldığımı söyleyeyim. Sonra çok az film izlediğimi düşündüm. Keyif alma meselesinde sevdiklerimiz mi bize keyfi veriyor yoksa keyif aldıklarımızı mı daha çok seviyoruz ikileminde kararsız kaldım. İlginç:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi seyirler, kararsız kalmamak mümkün değil. Ben annem yaşlı olduğu için genelde yatar, ağbim kahvededir günümü ya film ya dizi ile geçiririm.Her ikisinden de keyif alabiliriz.

      Sil
  2. filmleri ve dizilerii akşam 22 den sonra izliyom ben deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ailenle vakit geçiriyorsun herhalde benimkiler erken yatıyorlar.

      Sil