HAZİRAN AYI DÖKÜMÜ

30 Haziran 2021

 

 
SEVİYORUM
 
Haziran ayını seviyorum çünkü içinde doğum günümü barındırıyor.
 
 
YİYORUM
 
Son günlerde komşu Müyesser yengenin poğaçasına taktım hep yapıyorum.
- 2 yumurta 1 sarısı üstüne
- 1 bardak yoğurt
-1 çay bardağı sıvıyağ
- Yarım paket sanayağ erit
- 2 yemek kaşığı tereyağ erit
- 1 çay kaşığı tuz
- 1 kabartma tozu 
- Aldığı kadar un
 

 
İÇİYORUM
 
Bol bol çay, kahve, buz gibi su
 
 
HİSSEDİYORUM
 
Geçen ayın sorunlu günlerini bu önümüzdeki ay yaşamak istemiyorum, işleri düzelttiğim için de huzurlu hissediyorum.
 

YAPIYORUM
 
Hiçbir şey yapmıyorum sıcaklardan, ancak ev işi, yemek bile istemiyor insanın canı, domates peynirle geçiştiriyorsun günü.
 
 
 
DÜŞÜNÜYORUM
 
Ne olacak bu memleketin hali, belediye ile yaşadığım olaylardan sonra kimseye güvenim kalmadı.
 
 
HAYAL EDİYORUM
 
Ufak bir sahil kasabasında kafamı dinlemeyi hayal ediyorum.
 
Kekova üçağız  köyü
 
DİNLİYORUM
 

 

OKUYORUM
 
Geçen aydan elimde kalan Esir şehrin insanlarını okuyorum daha..

 
İZLİYORUM
 
Pek bir şey izlediğim yok sıcakta ekran karşısına geçemiyorum.
 
HOŞÇAKALIN
 





 


16 yorum:

  1. ne güzelmiş kekova, o soğuk sulu kavanozdan yapmalı, bi de müyesser poğaçası :)

    YanıtlaSil
  2. Esir şehrin insanları çok iyidir, keyifli okumalar:) Yazınız çok güzel elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Poğaça en sevdiğimden :-) Kayınvalidem de sevdiğimi bilir ve her gittiğimde mutlaka yapar, sağolsun 🙏☺️

    YanıtlaSil
  4. Müyesser Yenge poğaçası şahane görünüyor, eline sağlık. Salatan da bir harika. Sarı domatesler çok yakışmış içine. Peynir de var galiba. Ben de yapayım en kısa zamanda. Mide bulandıran insanlar ve güven duygusu içerikli o sözler epeydir benim de favorim. Keyif ve huzur dolu günler dilerim:)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    Çok güzel ve renkli bir paylaşım olmuş. Okuyana pozitif enerji vermekle kalmıyor. İnsanın içini ferahlatıyor. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Kekova Üçağız köyünü çok beğendim. Her ne kadar adı köy olsa da, bir turizm beldesine çok benziyor. Ne güzel yermiş. İnsanın burada iken tüm sorunlarını unutacağından eminim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum: Her ay sonu bu yazıları okumayı :) Kendime de örnek alıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yazılarını da ben beğeniyorum

      Sil
    2. ben de çaldım bu kosepti,ay ne yazayım diye düşünmektense al işte aylık döküm,Aklına sağlık komşum

      Sil
    3. keyifle yazmanızı dilerim.

      Sil
  7. Çok lezzetli paylaşımlar emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil