BEKLEMEYİ ÖĞRETİYOR BİZE HAYAT..

11 Ocak 2020


Yine koşturmalı günlerim başladı.  İşlerimi parça parça hallediyorum. Ama öğleden sonra. Sabahları kırağı düşmüş oluyor çok soğuk bırrrrrrrrrrr. Yataktan çıkasım yok ki çıkmıyorum da. Sadece ağbimin insülin ve damla saatlerinde çıkıyorum yataktan.  Annem bile misafir odasının güneş alan kısmında uzanıyor:))) 


Bugün burada bir göz doktoruna çıktık, ağbimin göz tansiyonunu ölçtürdük 15 çıktı. Bu seferki ameliyatımız biraz zor oldu gözümüz şiş durumda şu an. Damlalarını zor yapıyorum göz kapalı. Açtığı an su boşalıyor gözden. 


Ocak sayısını okuyorum şu an...


Güzel bir hafta sonu olsun herkese

16 yorum:

  1. Allah kolaylıkversin vallahi inşallah şifa bulsun abin tez zamanda

    YanıtlaSil
  2. Her şey daha iyi olacak inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Zaman her şeyin ilacı...

    YanıtlaSil
  4. Allah kolaylık versin canım benim Abine de Rabbim şifalar versin inşallah tez zamanda sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. hadi bakalıım bekliyoz gaz dağılcaaak hadiiii :) sondaki şey ne güzel evet yaa öyle insanlar hıhım :)

    YanıtlaSil
  6. Albert Camus un Yabancı kitabı çok güzeldi Bu ay ki sayıyı bende alabilirim (:

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun öncelikle. Sağlık en önemlisi, hepimiz için önce sağlık diliyorum. Ah karakter özellikleri; "birkaçının birden olduğu insanlar sarsın çevremizi" diyerek dileği büyütüyorum :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun tüm hastalar şfa diliyorum sadece ağbime değil.

      Sil
  8. İyi olacak inşallah gözleri :)
    Ben de zor bulsam da etrafımdakileri öylelerinden seçmeye çalışıyorum. Bir de eğlenceli arkadaşlardan :)) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil