YÜRÜMEK BİR TÜR ARINMADIR...

29 Ocak 2020


Herkese güzel bir hafta diliyorum. Beni sorarsanız sağlık bozuk morallerde bozuk..... beni hep bu yürüyüşler bozdu....
Benim grip astım bronşiti tetikledi. Bugün yine doktorda idim, bir torba daha ilaç aldım. Bir süredit astım ilaçlarımı kullanmıyordum ki hata bende. En ufak bir üşütmede bronşiti tetikledi. Şimdi de onun tedavisine başladık. Bu arada grip ağbime  de geçti. Ona da ilaç aldık.


Salı günü Ağbimin kontrolü vardı istanbulda göz doktorunda idik. Yaptığı kontroller sonucunda gözün arkasını bir kere daha ameliyat etme kararı aldı. Şeker hastalığı sonucu oluşan bir şey varmış onu alacakmış. Bizde görüyor diye sevinmiştik, geçici bir görme imiş bu ameliyat olmazsa bunu da kaybedebilirmiş.
Kısmetse haftaya çarşamba yeniden ameliyat olacağız. Dualarınıza tekrar talibiz arkadaşlar.


Rahatsız olduğum için pek dışarı çıkamıyorum. Az önce marketten geldim o kadar. Sezgin Kaymaz'ın GEBER ANNE isimli kitabını okuyorum fırsat buldukça hastalığımdan. Atiye isimli diziye başladım daha bir bölüm izleyebildim ancak.

23 yorum:

  1. en kısa sürede iyileşmen dileğiyle :) kedicik de çok tatlıymış

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun dileğiniz için sağolun. Kedi resmini beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Hem size hem abinize acil şifalar olsun.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun. Bir an önce abiniz de sizde sağlığınıza kavuşursunuz inşallah

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Bir an evvel iyileşirsiniz umarım. Abinize de Allah şifa versin. Zor işler, zor :(

    YanıtlaSil
  7. Çok büyük geçmiş olsun ama doğala yüklenin mümkün mertebe abinize de geçmiş olsun hayırlı haftalar sizede

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun abinizin daha önceki ameliyatında görememişler mi o sorunu acaba. İnşallah bu sefer düzelir. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz tomografisi alındığında ortaya çıktı bu sorun. Daha önceki ameliyat kanayan damara dikiş atılması ve kanamanın kesilmesi idi.

      Sil
  9. Ağabeyinin bu sefer son olsun, ve güzelce görmeye başlasın yeniden.

    Sana da geçti geçti. Havalar çok soğuk olunca neyse de bu bir soğuk bi ılık çarpıyor insanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah handancığım bu son olur ve görür ağbim. gecmiş olsun dileğin için sağol. Havalara aldanmamak lazım.

      Sil
  10. geçmiş olsuun. uzun uzun yürümek evet insanın içini boşaltıyooo :)

    YanıtlaSil
  11. Çok çok geçmişler olsun, şifa olsun bu seferki inşallah.

    YanıtlaSil